توییتر مجانی تمام شد

ماسک به امکان دریافت هزینه برای استفاده از X اشاره کرد

ماسک به امکان دریافت هزینه برای استفاده از X اشاره کرد
ایلان ماسک گفت که همه کاربران شبکه اجتماعی X که قبلاً توییتر نام داشت، ممکن است برای دسترسی به این سایت هزینه پرداخت کنند.
کد خبر : ۱۵۵۴۰۷

به گزارش خبرنگار بین الملل ایبِنا و به نقل از الامارات الیوم، ماسک تأکید کرد که اجرای یک سیستم پرداخت تنها راه مقابله با «ربات‌های» حساب‌های خودکاری است که از این پلتفرم استفاده می‌کنند.

مدیرعامل تسلا، اسپیس ایکس و ایکس گفت: ما در حال آماده شدن برای انتقال به سیستمی هستیم که برای استفاده از این سیستم نیاز به پرداخت ماهانه دارد.

این پیشنهاد نارضایتی کاربران این شبکه اجتماعی را برانگیخت که به گفته ماسک، اکنون تعداد آن‌ها به "۵۵۰ میلیون ماهانه" رسیده است. تا ماه مه ۲۰۲۲، توییتر گزارش داد که تعداد کاربران فعال روزانه آن حدود ۲۳۰ میلیون نفر است.


مالک سایت شبکه اجتماعی X اشاره کرد که راه حلی که او برای خلاص شدن از شر حساب‌های خودکار و جعلی در بستر رسانه‌های اجتماعی مناسب می‌داند، دریافت هزینه برای تأیید است.

ایلان ماسک از زمان تصاحب توییتر در سال گذشته، به دنبال تشویق کاربران به پرداخت هزینه برای یک سرویس بهبود یافته است که اکنون "XPremium" نامیده می‌شود.

اد زیترون، نویسنده Business Insider، که همچنین رئیس یک شرکت روابط رسانه‌ای است، گفت که این اقدام، "اگر ماسک واقعاً آن را انجام می‌داد، سایت را از بین می‌برد. " او افزود: "صرف نظر از هزینه. اکثر مردم پول نمی‌پردازند... این کار باعث از بین رفتن درآمد سایت و تبلیغات در یک لحظه می‌شود. این غیر قابل باور است. "

نویسنده: اصغر علی کرمی
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر