18 مهر 1402 - 13:49

بازار ارز گزینه‌ی مناسبی برای سرمایه‌گذاری نیست

بازار ارز گزینه‌ی مناسبی برای سرمایه‌گذاری نیست
یک کارشناس اقتصادی گفت: بازار ارز به دلیل درگیری‌ها در سرزمین‌های اشغالی ملتهب شده و به هیچوجه گزینه خوبی برای سرمایه گذاری نیست.
کد خبر : ۱۵۵۹۴۷

به گزارش ایبنا، حسین طوسی، عضو کمیسیون پول و سرمایه اتاق بازرگانی ایران ضمن تاکید بر ریسک بالای سرمایه‌گذاری در بازار ارز با توجه به پیش‌بینی بازگشت قیمت‌ها به مدار نزولی ماه‌های گذشته گفت: بازار ارز طی روز‌های گذشته به دلیل اتفاقات و درگیری‌ها در سرزمین‌های اشغالی ملتهب شده است و به هیچ عنوان در حال حاضر گزینه خوب و مناسبی برای سرمایه گذاری نیست.

این فعال اقتصادی با اشاره به اینکه سرمایه گذاری در بازار ارز در مقطع کنونی برای مردم، یک قمار سر بسته است، گفت: متأسفانه بعد از این اتفاقات در دو روز اخیر شاهد سوق پیدا کردن برخی افراد به سرمایه گذاری در بازار ارز هستیم و درست همان اتفاقاتی در حال رخ دادن است که اواخر سال گذشته به وقوع پیوست و هیجانات کاذب باعث متضرر شدن بسیاری از مردم در بازار ارز شد.

وی افزود: هر چند وقایع امروز نسبت به سال گذشته متفاوت است و وقوع درگیری در منطقه بین رژیم صهیونیستی و فلسطین باعث نرخ‌سازی دلالان در بازار ارز شده، اما باز هم نباید با ایجاد موج احساسی و هیجانی، سرمایه‌های خود را به بازار ارز برد.

 

منبع: مهر

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر