30 مهر 1402 - 14:42

افتتاحیه دهمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی

افتتاحیه دهمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی
افتتاحیه دهمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی با محوریت حکمرانی ارزی؛ ثبات و رونق سه‌شنبه ۲ آبان برگزار می‌شود.
کد خبر : ۱۵۶۳۶۵

به گزارش ایبنا، دهمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی با عنوان «حکمرانی ارزی؛ ثبات و رونق اقتصادی» در سال ۱۴۰۲ برگزار می‌شود. همایش سالانه اقتصاد مقاومتی یک رویداد مستمر و چندماهه است. بر این اساس در دهمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی، افتتاحیه در آبان، نشست‌های تخصصی در آذر و دی و اختتامیه در بیست و نهم بهمن ماه همزمان با سالروز ابلاغ سیاست‎های کلی اقتصاد مقاومتی برنامه ریزی شده است. همچنین در جریان همایش «طرح‌های سیاستی» نیز توسط فعالان حوزه حکمرانی و سیاستگذاری کشور ارائه و به داوری گذاشته خواهد شد.

 

افتتاحیه دهمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی

 

افتتاحیه دهمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی با موضوع «حکمرانی ارزی؛ ثبات و رونق اقتصادی» در تاریخ سه‎‌شنبه ۲ آبان‌ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۰ الی ۱۲ و با میزبانی دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار می‌شود.

در این رویداد تخصصی، آقایان سید علی روحانی معاون سیاستگذاری وزارت امور اقتصادی و دارایی، علی حسین نبی زاده مشاور رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، مجید شاکری مدرس دانشگاه و کارشناس مالیه بین‎الملل، یونس سلمانی مشاور اقتصادی وزیر صنعت، معدن و تجارت، محمد سلیمانی عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق علیه السلام و محمد امینی رعیا مدیر اندیشکده اقتصاد مقاومتی حضور خواهند داشت.

جهت شرکت در این رویداد نام و نام خانوادگی خود را به شماره ۰۹۱۷۷۷۷۶۶۱۵ پیامک نمایید.

افتتاحیه همایش به صورت زنده از آپارات اندیشکده اقتصاد مقاومتی به نشانی aparat.com/METT_IR/live پخش خواهد شد.


 

افتتاحیه دهمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی

 

 

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر