کمبود نیروی کار در کارخانه‌های رژیم صهیونیستی

کمبود نیروی کار در کارخانه‌های رژیم صهیونیستی
رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند: صد‌ها کارخانه مهم در رژیم صهیونیستی از کمبود شدید کارگر رنج می‌برند.
کد خبر : ۱۵۶۶۴۳

به گزارش خبرنگار بین الملل ایبِنا و به نقل از المیادین، رسانه‌های اسرائیلی فاش می‌کنند که صد‌ها کارخانه مهم که غذا، دارو و محصولات اساسی را به «رژیم صهیونیستی» ارائه می‌کنند، از زمان آغاز حماسه طوفان الاقصی در ۷ اکتبر از کمبود کارگر رنج می‌برند.

چند روز پیش، مجله آمریکایی "فارین پالیسی" تایید کرد که ممکن است اشغالگران رژیم صهیونیستی در نتیجه جنگ در نوار غزه "به زودی مواد غذایی خود را تمام کنند" در حالی که رسانه‌های اسرائیلی اشاره کردند که "اگر کارگران خارجی از اراضی اشغالی بروند، تولید مواد غذایی وجود نخواهد داشت".

از سوی دیگر، وب سایت اسرائیلی "کانال ۱۲" گزارش داد که نظرسنجی انجام شده توسط اتحادیه صنعتگران اشغالگر نشان می‌دهد که ۷۰ درصد از کارخانه‌ها دو هفته و نیم پس از شروع حمله غزه، "کمبود جدی کارگر" را گزارش کرده اند.

کانال کان به نوبه خود گزارش داد که کمبود روان درمانگر و کارگر در تاسیسات کشاورزی در جنوب وجود دارد و تایید می‌کند که حدود ۴۰۰۰ کارگر خارجی رژیم صهیونیستی را ترک کرده اند.

رسانه‌های اسرائیلی با اشاره به اینکه شاهد کمبود نیروی انسانی بودند، گزارش دادند که بخش کشاورزی رژیم اشغالگر اسرائیل در جریان حمله حماس به شهرک‌های «غلاف غزه» به شدت آسیب دیده است.

تارنمای اسرائیلی "۰۴۰۴" گزارش داد که موشه اربیل، وزیر کشور رژیم صهیونیستی، به سازمان جمعیت و مهاجرت دستور داد تا فوراً برای ورود کارگران خارجی در بخش کشاورزی از کشور‌های جدیدی که تاکنون هیچ کارگر کشاورزی از آن وارد نشده اند، کار کنند.

این وبسایت به آسیب‌های وارده به مزارع کشاورزی اشاره کرد و اشاره کرد که احیای کشاورزی مستلزم ورود تعداد بسیار زیادی کارگر است.

روزنامه انگلیسی "فایننشال تایمز" نیز در گزارشی خبر داد که اقتصاددانان انتظار یک انقباض شدید در اقتصاد اشغالگر رژیم صهیونیستی و همچنین کسری بودجه بزرگ دولت را دارند و نگرانی‌ها از جنگ طولانی مدت با مقاومت در غزه افزایش می‌یابد..

این روزنامه افزود: در حالی که رژیم صهیونیستی از پیامد‌های حمله ۷ اکتبر رنج می‌برد، تجارت شرکت‌ها سقوط کرده و خیابان‌ها نیمه خالی شده است، زیرا جنگ به اقتصاد رژیم صهیونیستی ضربه زده است.

"فایننشال تایمز" همچنین توضیح داد: شوک اولیه حمله حماس باعث شد کافه‌ها و رستوران‌های رژیم صهیونیستی تعطیل شوند و صد‌ها پرواز لغو شدند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر