23 آبان 1402 - 14:40

استقبال دانشجویان از مسابقه برنامه نویسی در نمایشگاه کار/ نقش‌آفرینی نخبگان در نظام‌های پرداخت کشور

استقبال دانشجویان از مسابقه برنامه نویسی در نمایشگاه کار  نقش‌آفرینی نخبگان در نظام‌های پرداخت کشور
مسابقه برنامه نویسی نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شریف با هدف ایفای نقش مسئولیت اجتماعی و اعتلای برند کارفرمایی برگزار شد.
کد خبر : ۱۵۷۲۷۶

به گزارش خبرنگار ایبنا، شرکت خدمات انفورماتیک به عنوان یکی از حامیان اصلی سیزدهمین نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شریف که ۲۱ آبان ماه برگزار شد، با هدف ایفای نقش مسئولیت اجتماعی و اعتلای برند کارفرمایی حضور داشت. این نمایشگاه تا امروز برپاست.

 

مسابقه برنامه نویسی با عنوان "لیگ برنامه نویسی سریع”و اعطای جوایز نقدی ارزنده به نفرات برتر در هر روز، توسط مدیران شرکت از جمله برنامه‌های شرکت خدمات انفورماتیک در این رویداد سه روزه بود. این دوره از رقابت‌ها با استقبال چشمگیر دانشجویان از غرفه مسابقه برنامه نویسی سریعش شرکت خدمات انفورماتیک مواجه شد.

 

استقبال دانشجویان از مسابقه برنامه نویسی در نمایشگاه کار


همچنین علیرضا ماهیار؛ مدیرعامل شرکت ملی انفورماتیک از مسابقه برنامه نویسی سریع در غرفه خدمات انفورماتیک بازدید کرد.


وی در گفتگو با خبرنگار ایبنا با اشاره به برگزاری مسابقه برنامه نویسی سریع در غرفه خدمات انفورماتیک نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شریف اظهار کرد: حضور شرکت خدمات انفورماتیک در نمایشگاه اقدام ارزشمندی است که باید برای ایده‌های بسیار خوب این مجموعه تبریک گفت.


وی ادامه داد: آنچه در رویکرد جدید شرکت ملی انفورماتیک پررنگ است و در اولویت قرار دارد، جای خالی نخبگان و به ویژه فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های معتبر در سطح شرکت‌های گروه ملی انفورماتیک است.

 

استقبال دانشجویان از مسابقه برنامه نویسی در نمایشگاه کار/ نقش‌آفرینی نخبگان در نظام‌های پرداخت کشور


ماهیار ادامه داد: باید شرایط را طوری فراهم کنیم که نخبگان و دانشجویان هم با مجموعه شرکت‌های ما و سامانه‌ها، بیشتر آشنا شوند و هم فعالیت‌های پررنگ تری در مجموعه داشته باشند و در نظام پرداخت کشور نقش آفرینی داشته باشند. این اقدام زمینه سازی خوبی را برای جذب نخبگان ایجاد خواهد کرد.


مدیرعامل شرکت ملی انفورماتیک گفت: واقعیت این است که شرکت‌های جدید نباید به دنبال استفاده از نیرو‌های نسل Z (جوانان) در چارچوب سنتی باشند بلکه باید زیرساخت‌ها و فرآیند‌ها را به نحوی تغییر دهند که این نسل بتواند در داخل شرکت و در راستای ماموریت‌ها و زنجیره ارزش نقش آفرینی کند.


وی تصریح کرد: نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شریف و این حضور فرصت مغتنمی است که شاهد تحقق این امر باشیم.


ماهیار تاکید کرد: امیدوارم این رویه هم ادامه‌دار و هم دستاورد‌های آن برای مجموعه گروه ملی انفورماتیک و بانک مرکزی نتایج موثر و مثبتی داشته باشد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر