03 آذر 1402 - 20:38

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با «وام فوری» برگزیده جشنواره دکتر نوربخش شد

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با «وام فوری» برگزیده جشنواره دکتر نوربخش شد
جایزه بخش مسئولیت اجتماعی جشنواره دکتر نوربخش در همایش بانکداری الکترونیک به طرح «وام فوری آنلاین» بانک قرض‌الحسنه مهر ایران رسید.
کد خبر : ۱۵۷۶۳۳

به گزارش ایبنا، انتخاب نوآوری‌های برتر بانک‌ها و شرکت‌های فعال در حوزه بانکداری الکترونیک در چارچوب جشنواره دکتر نوربخش، یکی از فعالیت‌های جنبی همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت است.


بر این اساس پس از معرفی محصولات واجد شرایط از سوی سازمان‌ها، مراحل داوری در دبیرخانه همایش، با رعایت سه معیار «نوآورانه بودن»، «کاربردی بودن» و «سودآوری بالقوه» طی شده و نوآوری‌های برتر در اختتامیه دهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت انجام شد.


در این جشنواره جایزه بخش «مسئولیت‌های اجتماعی» به طرح «وام فوری آنلاین» بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تعلق گرفت.


هیأت داوران سامانه وام فوری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران را به جهت سهولت و سرعت، فرآیند عدم دریافت وثیقه و ضامن، کاهش نرخ کارمزد تسهیلات قرض‌الحسنه، استفاده از امضای الکترونیک و احراز هویت غیر حضوری، سقف مناسب تسهیلات اعطایی و همچنین تعداد قابل توجه پرداخت این تسهیلات در سال ۱۴۰۲، طرح برگزیده محور مسئولیت‌های اجتماعی دهمین جشنواره دکتر نوربخش معرفی کرد.


بنا به گفته دکتر «پیمان قربانی» رئیس پژوهشکده پولی و بانکی، ۳۲ طرح برای شرکت در جشنواره دکتر نوربخش امسال از سوی بانک‌ها و شرکت‌ها برای دبیرخانه دهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت ارسال شده بود که از بین آن‌ها پنج طرح از جمله وام فوری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برگزیده شدند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر