17 آذر 1402 - 15:27

وزیر تعاون: نرخ بیکاری کشور به هفت درصد رسیده است

وزیر تعاون: نرخ بیکاری کشور به هفت درصد رسیده است
وزیر تعاون اعلام کرد: نرخ بیکاری کشور در دهه ۹۰ بین ۱۱ تا ۱۲ درصد بود که طی ۲ سال گذشته به هفت درصد رسیده است.
کد خبر : ۱۵۸۱۲۱

به گزارش ایبنا، "سیدصولت مرتضوی" روز جمعه در نشست شورای اداری شهرستان طالقان اظهار کرد: همچنین در ۶ ماه نخسیت سال جاری رشد اقتصادی کشور به کانال هفت درصد رسید.

وی با بیان اینکه دولت آیت الله رئیسی یک دولت برآمده از آرمان‌های انقلاب است، بیان کرد: این دولت از اصول و اعتقادات و جهان بینی اسلام استوار است و به لطف خدا توانست فعل ما می‌توانیم را به خوبی صرف نماید و گام‌های بلندی را بردارد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: دولت سیزدهم کار‌های بسیار بزرگی در حوزه‌های مختلف از جمله سیاست خارجی انجام داده که یکی از آن‌ها عضویت ایران در مجامع بین المللی از جمله شانگ‌های و بریکس است که قابل توجه بود.

مرتضوی اظهار کرد: توسعه سیاسی و افزایش صادرات و ساماندهی تجاری از خدمات ارزنده دولت سیزدهم است.

وی بیان کرد: افرادی که از گزینه‌های مختلف برای ایران حرف می‌زدند امروز واره‌ای جز گزینه‌ای به جز احترام به مردم ایران در برابر است و این به برکت تلاش‌های نیرو‌های کاردان و نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران است.
وی گفت: در دولت سیزدهم بالغ بر ۱۵ هزار تخت بیمارستانی به بره برداری رسیده و بیش از۱۰۰ کیلومتر طرح رسلی و راه ام به بهره برداری رسیده و اقدامات زیادی در ایجاد و بهسازی راه روستایی انجام شده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی یادآورشد که در بخش تولیدات کشاورزی این دولت توانست میزان تولید گندم از ۵.۴ میلیون تن به نزدیک ۱۱ میلیون تن برساند و در بخش صنعت و معدن اقدامات قابل توجهی انجام شده است.

مرتضوی یادآورشد: در بخش نفت گاز و پتروشیمی به تولید قبل از تحریم می‌رسیم و صادرات ما به یک ملیون و ۷۰۰ هزار بشکه رسیده است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر