18 آذر 1402 - 13:53

بیش از ۱۷۲ همت تسهیلات ازدواج، فرزند و ودیعه مسکن پرداخت شد/ تحقق ۱۱۵ درصدی تکلیف تعیین شده برای پرداخت تسهیلات ازدواج

بیش از ۱۷۲ همت تسهیلات ازدواج، فرزند و ودیعه مسکن پرداخت شد  تحقق ۱۱۵ درصدی تکلیف تعیین شده برای پرداخت تسهیلات ازدواج
از ابتدای سال تا ۱۸ آذر امسال ۱۷۲ همت وام ازدواج، فرزندآوری و تسهیلات ودیعه مسکن به یک میلیون و ۴۴۹ هزار و ۷۲۱ نفر پرداخت شده است.
کد خبر : ۱۵۸۱۴۵

به گزارش ایبنا؛ جلالی  معاون اداره اعتبارات بانک مرکزی گفت: از ابتدای سال‌جاری تا ۱۸ آذرماه امسال جمعا ۵۸۷ هزار و ۴۸۲ متقاضی تسهیلات ازدواج مبلغ ۱۱۹.۸۴ هزار میلیارد تومان تسهیلات دریافت کرده‌اند.

 

وی میزان تحقق تکلیف تعیین شده برای شبکه بانکی در زمینه پرداخت تسهیلات ازدواج تاکنون را ۱۱۵ درصد اعلام کرد و افزود: کل تکلیف شبکه بانکی برای پرداخت تسهیلات ازدواج درسالجاری ۱۴۴ هزار میلیارد تومان است و شبکه بانکی در تاکنون باید ۱۰۴ هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت می‌کرد که با تلاش شبکه بانکی و پیگیری‌های مستمر بانک مرکزی تاکنون حدود ۱۲۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات در این بخش به متقاضیان پرداخت شده است.

 

معاون اداره اعتبارات بانک مرکزی میزان پرداخت تسهیلات فرزند آوری تاکنون را هم ۳۲.۶ هزار میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این تسهیلات به ۵۲۸ هزار و ۱۸۹ متقاضی پرداخت شده است.

 

جلالی میزان پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن در این مدت را ۱۹.۶۵ هزار میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: از ابتدای سال تا ۱۸ آذرماه سال جاری تعداد ۳۷۸ هزار و ۸۴۷ متقاضی دریافت تسهیلات ودیعه مسکن اقدام به تشکیل پرونده کردند که ۳۳۴ هزار و ۵۰ نفر موفق به دریافت این تسهیلات شده اند.

 

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر