میزبانی از دانشجویان در نمایشگاه کار «صدرا»

میزبانی از دانشجویان در نمایشگاه کار «صدرا»
شرکت خدمات انفورماتیک در «نمایشگاه صدرا (صنعت، دانشگاه، راه اشتغال)» حضور فعال دارد.
کد خبر : ۱۵۸۵۳۶

به گزارش ایبنا، شرکت خدمات انفورماتیک به نمایندگی از گروه ملی انفورماتیک در رویداد کاریابی واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی تحت عنوان «نمایشگاه صدرا (صنعت، دانشگاه، راه اشتغال)» حضور خواهد یافت.


این رویداد از تاریخ سوم تا پنجم دی‌ماه ۱۴۰۲ در مرکز اسناد علمی دکتر حبیبی دانشگاه علوم تحقیقات با مشارکت بیش از ۵۰ شرکت فعال در صنعت، دانشجویان و دانش‌آموختگان جویای کار برگزار می‌شود.


نمایندگان معاونت‌ها و مدیریت‌های مختلف شرکت در طی این رویداد حضور خواهند داشت تا علاوه بر زمینه‌سازی برای جذب نیرو‌های نخبه و پاسخگویی به سوالات کارجویان، گام تاثیرگذاری در راستای ارتقای برند کارفرمایی بردارند.


همچنین مسابقه برنامه نویسی با نام «CODE-BALL CUP» به عنوان یکی از بخش‌های جذاب و پرطرفدار همراه با اعطای جوایز به نفرات برتر از جمله برنامه‌های این رویداد سه روزه خواهد بود.


هدف اصلی رویداد صدرا، معرفی دانش‌آموختگان و دانشجویان دانشگاه به بخش صنعت با تعیین نیاز‌های قبلی صنایع و همچنین همکاری در حوزه‌های تحقیق، توسعه، سرمایه‌گذاری و خدمات تخصصی بین دانشگاه و صنعت عنوان شده است.


در این رویداد، با برپایی غرفه‌های نمایشگاهی و ارائه محصولات و خدمات از سوی صنعت و دانشگاه، فرصت تبادل تجربه و شنیدن تجربه‌ها و شناخت فرصت‌های پایدار اشتغال و کسب و کار ایجاد خواهد شد.


براساس این گزارش، دانشجویان و صاحبان کسب و کار می‌توانند از طریق سایت این رویداد به نشانی (https://sadrakar.srbiau.ac.ir/) اقدام به ثبت نام نمایند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر