در گفت‌وگو با ایبنا مطرح شد؛

ویژگی‌های مهم بودجه سال ۱۴۰۳

ویژگی‌های مهم بودجه سال ۱۴۰۳
عضو کمیسیون اقتصادی از توجه به محرومیت زدایی و کاهش فاصله بین استان‌های برخوردار و کمتر برخوردار در لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ خبر داد.
کد خبر : ۱۵۸۵۸۷

شهباز حسن پور بیگلری، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار ایبنا با اشاره به جزئیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ گفت: توجه به محرومیت زدایی و استان های کمتر برخوردار از جمله ویژگی‌های لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ است.

 

وی افزود:  توجه به همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با شاغلان و تخصیص اعتبار برای این منظور از دیگر ویژگی‌های ممتاز لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ است که همواره دغدغه مردم و وکلای ملت در مجلس بوده است.

 

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: کمتر شدن تفاوت استان‌های برخوردار و کمتر برخوردار و توسعه متوازن استان‌های مختلف کشور از دیگر مواردی است که در بودجه ۱۴۰۳ به آن توجه شده است.

 

حسن پور بیگیری خاطرنشان کرد: موضوع تولید و سرمایه‌گذاری برای رونق در این حوزه نیز در بودجه ۱۴۰۳ مورد توجه قرار گرفته است.

 

وی افزود: با توجه به محدودیت سرمایه‌گذاری در بخش تولید، توجه دولت در این حوزه بیشتر به سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و استفاده از ظرفیت‌های این حوزه معطوف شده است که می‌تواند ظرفیت‌های بالقوه در بخش خصوصی را به بالفعل تبدیل کند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر