12 دی 1402 - 19:45

پرداخت بیش از ۲۰۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات توسط بانک سپه

پرداخت بیش از ۲۰۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات توسط بانک سپه
بانک سپه در ۹ ماه نخست سال جاری مبلغ ۲۰۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات خرد به ۱۴۹ هزار و ۷۶۳ فقره پرونده اختصاص داده است.
کد خبر : ۱۵۸۹۶۰

به گزارش ایبنا؛ بانک سپه در ۹ ماه نخست سال جاری مبلغ ۲۰۵ هزار و ۸۴۶ میلیارد و ۷۷۸ میلیون ریال تسهیلات خرد به ۱۴۹ هزار و ۷۶۳ فقره پرونده در حوزه‌های قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، فرزندآوری، اشتغالزایی، کمک ودیعه مسکن مستأجران و ... اختصاص داده است.

 

بانک سپه در راستای اجرای تکالیف ابلاغی بانک مرکزی به ۴۷ هزار و ۲۱۵ پرونده میزان ۹۷ هزار و ۸۷۸ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و به ۳۹ هزار و ۲۴ پرونده، مبلغ ۲۴ هزار و ۶۵۵ میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری با کارمزد ۴ درصد طی ۹ ماه نخست سال جاری پرداخت کرده است.

 

این بانک همچنین در حوزه تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغالزائی به معرفی‌شدگان سازمان‌های کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی، بنیاد برکت، زندانیان و استانداری‌ها در قالب تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ و تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ در مدت مذکور ۴۱ هزار و ۲۹۲ میلیارد و ۲۱ میلیون ریال برای ۳۰ هزار و ۲۴۴ فقره پرونده اختصاص داده است.

 

این بانک در حوزه تسهیلات ودیعه مسکن مستاجرین، بهسازی و نوسازی مسکن روستایی و نیز ساخت و خرید مسکن آزادگان، جانبازان و خانواده شهداء مبلغ ۳۶ هزار و ۸۵ میلیارد و ۸۶۹ میلیون ریال به ۲۲ هزار و ۹۶۷ فقره پرونده طی ۹ ماه نخست سال جاری اختصاص داده است.

 

بانک سپه در راستای ارائه طرح‌های تسهیلات حمایتی خود از جمله ودیعه مسکن به معرفی‌شدگان از سوی کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی و نیز تسهیلات ایجاد نیروگاه‌های خورشیدی ۵ کیلو واتی مبلغ ۴ هزار و ۵۲۳ میلیارد و ۱۹۰ میلیون ریال به ۷ هزار و ۶۴۷ فقره پرونده در مدت مذکور پرداخت کرده است.

 

این بانک همچنین مبلغ ۷۲۴ میلیارد و ۲۰ میلیون ریال در قالب ۶۵۶ فقره پرونده تسهیلاتی به حوادث قهری و نیز ۶۸۷ میلیارد و ۵۹۸ میلیون ریال در قالب ۲ هزار و ۱۰ فقره پرونده به سایر تسهیلات پرداختی طی ۹ ماه نخست سال جاری پرداخت کرده است.

برچسب ها: رنمینبی دلار یوآن
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر