19 دی 1402 - 14:07
نماینده مجلس در گفت‌وگو با ایبنا:

اقدام مهم بانک مرکزی در انحلال موسسات مالی ناتراز

اقدام مهم بانک مرکزی در انحلال موسسات مالی ناتراز
نماینده مردم در مجلس گفت: انحلال و اقدام موسسات مالی دارای تراز منفی از اقدامات مهم بانک مرکزی است که تاکنون انجام نشده بود.
کد خبر : ۱۵۸۹۷۳

اقبال شاکری؛ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار ایبنا با اشاره به گزارش رئیس کل بانک مرکزی از وضعیت ارزی کشور اظهار کرد: محمدرضا فرزین، رئیس فعلی بانک مرکزی تمام تلاش خود را برای مدیریت بازار ارز به کار گرفته و شرایط کنونی، نویدبخش وضعیت پولی و مالی روشن کشور در سال آینده است.


وی با اشاره به تحولات در حوزه بانکی افزود:  در دوره ریاست آقای فرزین بر بانک مرکزی ما شاهد افزایش تسهیلات تکلیفی همچون وام ازدواج، فرزندآوری و ... توسط بانک‌های مختلف هستیم، مضاف اینکه بانک قرض الحسنه مهر نیز به تسهیلات تکلیفی ورود کرده است.


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آقای فرزین نسبت به دو رئیس قبلی بانک مرکزی عملکرد قابل قبول‌تر و بهتری دارد و ما شاهد اقتدار و استحکام در عملکرد از سوی وی هستیم.


شاکری خاطرنشان کرد: رئیس کل بانک مرکزی در این دوره نشان داد به کاری که انجام می‌دهد اعتقاد دارد و زیر بار حرف کسی نمی‌رود و استدلال و حرف نادرست و بی‌اساسی در حوزه مسائل کاری پولی و بانکی مطرح نمی‌کند.


وی افزود: یکی از اقدامات مهم دیگر بانک مرکزی در یکسال گذشته انحلال و ادغام موسسات مالی دارای تراز منفی است که تاکنون نظیر آن را ندیده بودیم.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر