منظور: دولت برای حمایت از صنعتگران و تولیدکنندگان برنامه دارد

منظور: دولت برای حمایت از صنعتگران و تولیدکنندگان برنامه دارد
رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: دولت سیزدهم با عزم جدی حمایت از این ظرفیت‌ها را در دستور کار خود قرار داده است.
کد خبر : ۱۵۹۵۰۴

به گزارش ایبنا، داوود منظور در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: افتخار کشور این است که تولید داخل موجب ایجاد اشتغال، ارزش افزوده می‌شود و نظام مالیاتی کشور براساس خط ثروت و درآمد حرکت می‌کند.

وی ادامه داد: بنگاه‌های اقتصادی می‌توانند منابع پایداری را برای کشور ایجاد کنند و این کار جهاد اقتصادی برای کشور به شمار می‌رود.

رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: دولت حمایت از این ظرفیت‌ها را وظیفه خود می‌داند و به دنبال گشایش از همه مشکلات و گره‌های موجود از تولید کنند است و برای این امر دولت تامین منابع مالی ارزی و ریالی را بررسی می‌کند.

منظور: دولت برای حمایت از صنعتگران و تولیدکنندگان برنامه دارد

به گفته منظور برای این امر رقابت پذیری تولیدات داخلی با وارد کنندگان را مورد نظر داریم تا ظرفیت تولید داخل پاسخگوی بازار است.

وی از شرکت فرش ساوین از جمله واحد‌های تولیدی مهم کشور برشمرد و گفت: همیشه استان مازندران معروف به صنعت نساجی است و نشان نساجی را برای استان تقویت کنیم و پنبه مورد نیاز در داخل کشور تامین و تولید می‌شود و باید زنجیره تولید نساجی از محل محصولات پتروشیمی و کشاورزی را کامل کنیم.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور اضافه کرد: تلاش داریم که صنعت پارچه را براساس منابع تولیدات داخلی تولید و عرضه کنیم.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر