ریزش ارز‌های دیجیتال پیشرو جهان

ریزش ارز‌های دیجیتال پیشرو جهان
در حالی که بازار‌ها برای هاوینگ بیت‌کوین آماده می‌شوند، رمزارز‌ها سقوط کردند.
کد خبر : ۱۵۹۵۴۲

به گزارش ایبنا به نقل از بیزنس، ارز‌های دیجیتال پیشرو جهان، بیت‌کوین (BTC) و اتریوم (ETH) سقوط کردند، زیرا سرمایه‌گذاران نوسانات بازار قبل از هاوینگ بیت‌کوین را ارزیابی می‌کنند.

کارشناسان با وجود جدیدترین اخبار در مورد صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت‌کوین، معتقدند بیت‌کوین می‌تواند ارزش‌های پایین‌تری را قبل از بازگشت احتمالی آزمایش کند. این دیدگاه با انتظارات مربوط به کاهش ارزش بیت‌کوین در ماه بعد، پیش از رویداد هاوینگ در ماه آوریل مطابقت دارد.

بیت‌کوین در ساعت ۱۲و چهار دقیقه بعد از ظهر به وقت شرقی با ۲.۲۸ درصد کاهش به ۴۰ هزار و ۳۴۴ دلار فروخته شد، در حالی که اتریوم با افت ۱.۷۰ درصدی به ۲۴۲۵.۰۷ دلار رسید.

مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتال در حال حاضر ۱.۶۴ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۰.۷۰ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۴۹.۷۹ درصد کل بازار ارز‌های دیجیتال در اختیار بیت‌کوین بوده که در یک روز ۰.۱۸ درصد افزایش داشته است.

حجم کل بازار ارز‌های دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۶۰.۰۴ میلیارد دلار است که ۸.۲۱ درصد کاهش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۶.۷ میلیارد دلار است که ۱۱.۱۵ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارز‌های دیجیتال بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۵۴.۲۹ میلیارد دلار است که ۹۰.۴۲ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارز‌های دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر