04 بهمن 1402 - 16:25

فروش ۵ کیلوگرم شمش طلا در دومین حراج مرکز مبادله/ یکشنبه ۱۰۰ کیلوگرم عرضه می‌شود

فروش ۵ کیلوگرم شمش طلا در دومین حراج مرکز مبادله  یکشنبه ۱۰۰ کیلوگرم عرضه می‌شود
امروز در حراج حضوری شمش طلا در مرکز مبادله ایران، ۳۷ کیلوگرم شمش ۱ کیلویی عرضه شد که از این میزان ۵ کیلوگرم آن معامله گردید.
کد خبر : ۱۵۹۶۸۵

اصغر بالسینی؛ سخنگوی مرکز مبادله ایران در گفتگو با ایبِنا اظهار کرد: امروز چهارشنبه ۴ بهمن در حراج حضوری شمش طلا در مرکز مبادله ایران، ۳۷ کیلوگرم شمش ۱ کیلویی با عیار ۹۹۵ عرضه شد که از این میزان ۵ کیلو گرم آن معامله گردید.

 

براساس فرایند حراج حضوری و مکانیسم عرضه و تقاضایی که اتفاق افتاد قیمت تعادلی با میانگین قیمتی ۳ میلیارد و ۶۰۳ میلیون تومان به ازای هر یک کیلوگرم شمش، کشف و فروخته شد.

 

خوشبختانه استقبال بسیار خوبی از سمت صادرکنندگان برای رفع تعهد ارزی با ایتفاده از واردات شمش و عرضه در مرکز صورت گرفته است.

 

عرضه‌ها به صورت متناوب انجام خواهد شد؛ براین اساس یکشنبه ۸ بهمن نیز در حراج حضوری سوم، بیش از ۱۰۰ کیلوگرم شمش با عیار ۹۹۵ عرضه می‌شود.

 

متقاضیان محترم براساس شیوه نامه احراز هویت را با دقت و از طریق سایت مرکز انجام دهند و تا ساعت ۱۶ روز قبل از حراج ۳۵۰ میلیون وجه‌الضمان را واریز کنند.

 

با گسترده شدن مرکز مبادله، استمرار عرضه شمش علاوه بر ایجاد شفافیت در معاملات، هم برای عرضه‌کنندگان (صادرکنندگان) و هم مصرف‌کنندگان نهایی (تولیدکنندگان مصنوعات طلا)، منافع خوبی به‌همراه خواهد داشت.

 

به زودی اطلاعات مربوط به فروش غیرحضوری نیز اعلام خواهد شد.

 

 

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر