رژیم صهیونیستی برای جبران کمبود نیروی کار از هند کارگر وارد می‌کند

رژیم صهیونیستی برای جبران کمبود نیروی کار از هند کارگر وارد می‌کند
پس از ممانعت از ورود کارگران فلسطینی به سرزمین‌های اشغالی، اسرائیل برای جبران نیروی کار فلسطینی، به استخدام کارگران هندی متوسل شده است.
کد خبر : ۱۵۹۷۰۴

به گزارش خبرنگار بین الملل ایبِنا و به نقل از المیادین، این در شرایطی است که تعدادی از اتحادیه‌های هندی درخواست رژیم صهیونیستی را رد کرده اند.

واشنگتن پست در گزارشی که امروز در وب سایت خود منتشر کرد، اشاره کرد که اسرائیل برای رسیدگی به بحران کمبود نیروی کار که از زمان وقوع سیل الاقصی از آن رنج می‌برد، به کارگران هندی متوسل می‌شود.

این روزنامه به نقل از مقامات اسرائیلی نوشت که امیدوارند در ماه‌های آینده بین ۱۰ تا ۲۰ هزار کارگر هندی ببینند.

شای پوزنر، معاون مدیر کل انجمن سازندگان اسرائیل گفت: «هند یکی از بزرگ‌ترین، اگر نگوییم بزرگترین تأمین‌کننده کارگران ساختمانی در اسرائیل در سال‌های آینده خواهد بود».

پوزنر خاطرنشان کرد که این تصمیم «به این دلیل گرفته شده است که کارگران فلسطینی از ابتدای جنگ از آمدن به اسرائیل منع شده‌اند».

در این زمینه، اتحادیه‌ها و فعالان هندی از کمپین استخدام انتقاد کردند و مدعی شدند که شرایط کارگران خطرناک است. رامهر بیوانی، دبیر کل اتحادیه کارگران ساختمانی هاریانا گفت: «ما با این کار مخالفیم، زیرا کارگران را به کام مرگ می‌فرستد.»

در همین حال، چندین اتحادیه هندی با انتشار بیانیه‌های مطبوعاتی اعلام کردند که این اقدام نشان‌دهنده «همدستی با جنگ نسل‌کشی مداوم اسرائیل علیه فلسطینی‌ها» است.

نویسنده: اصغر علی کرمی
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر