15 اسفند 1402 - 18:07

پیامک هشدار پلیس پیشگیری/ تنها از سایت مرکز مبادله برای خرید سکه اقدام کنید

پیامک هشدار پلیس پیشگیری  تنها از سایت مرکز مبادله برای خرید سکه اقدام کنید
پلیس پیشگیری به مردم هشدار برای خرید سکه در حراج مرکز مبادله مراقب کلاهبرداران باشند.
کد خبر : ۱۶۱۰۳۳

به گزارش خبرنگار ایبنا، معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در پیامکی به مردم هشدار که برای خرید سکه در حراج مرکز مبادله مراقب کلاهبرداران باشند.

 

در متن این پیام آمده است:

«حراج سکه طلا در بستر مرکز مبادله ارز و طلای ایران صرفا از طریق دامنه اینترنتی market.ice.ir در دسترس است و سایر دامنه‌های ارسالی در پیام‌های متفرقه ممکن است جعلی و به قصد کلاهبرداری باشند.»

 

براساس این گزارش، مرحله اول حراج سکه در مرکز مبادله ارز و طلای ایران ۱۳ اسفند برگزار شد که از تعداد ۱۲ هزار و ۸۷۷ قطعه ربع سکه ثبت سفارش شده در سامانه، با توجه به کف قیمت تعیین شده توسط عرضه کننده، هزار و ۱۱۸ قطعه سکه با میانگین قیمت ۱۱ میلیون و ۵۴۸ هزار تومان به برندگان تخصیص داده شد.

 

دومین مرحله حراج نیز روز چهارشنبه ۱۶ اسفند ماه ۱۴۰۲، برگزار خواهد شد.

 

این حراج از طریق سامانه معاملات مرکز مبادله به آدرس اینترنتی market.ice.ir برگزار می‌شود و دارایی موضوع دومین حراج، ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ۱۳۸۶ بانک مرکزی و بدون بسته بندی است؛ هر متقاضی مجاز به ثبت سفارش حداکثر ۵ قطعه است.

 

شروع جلسه حراج راس ساعت ۱۲ است و بازه ثبت سفارش نیز از ساعت ۱۲ الی ۱۵ خواهد بود. بازه نظارت و تخصیص نیز از ساعت ۱۵ تا ۱۶ همان روز است و ساعت ۱۶ نیز نتایج حراج اعلام می‌شود.

 

لازم به ذکر است، سامانه معاملات سکه طلای مرکز مبادله ایران، قیمت پایه‏ از‏ پیش‏ تعیین‏ شده ندارد و قیمت پیشنهادی ثبت‏ شده توسط متقاضی در سامانه، مبنای تخصیص است. توجه داشته باشید که ثبت قیمت پایین نامتعارف باعث برنده نشدن متقاضی می‌شود.

 

با توجه به استقبال خوب حراج سکه در جلسه اول متاسفانه شاهد برخی سودجویی‌ها بودیم که توصیه می‌شود تنها از آدرس اینترنتی که توسط مرکز مبادله ایران اعلام شده؛ نسبت به شرکت در این حراج اقدام کنید تا در دام کلاهبرداران نیفتید.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر