10 فروردين 1403 - 15:21

فروش یک شرکت رژیم صهیونیستی به دلیل تظاهراتی در حمایت از فلسطین

فروش یک شرکت رژیم صهیونیستی به دلیل تظاهراتی در حمایت از فلسطین
«البیت سیستمز» کارخانه خود را به دلیل هزینه‌های امنیتی اضافی ناشی از تظاهرات در حمایت از مردم فلسطین فروخت.
کد خبر : ۱۶۱۷۳۴

به گزارش خبرنگار بین الملل ایبِنا و به نقل از آناتول، شرکت صنایع دفاعی البیت سیستمز مستقر در رژیم صهیونیستی به دلیل هزینه‌های امنیتی اضافی ناشی از تظاهرات مداوم در حمایت از مردم فلسطین مجبور به فروش کارخانه خود در منطقه تامورث در بریتانیا شد.

این بر اساس بیانیه‌ای مشابه از «البیت سیستمز» در مورد کارخانه «البیت کی ال» و گروه اقدام فلسطین است که تظاهراتی را علیه شرکت‌هایی که با رژیم صهیونیستی در بریتانیا معامله می‌کنند، برگزار می‌کند.

در بیانیه گروه اقدام فلسطین آمده است که این فروش به دلیل افزایش هزینه‌ها برای اقدامات امنیتی انجام شده در برابر تظاهرات در حمایت از فلسطین است که منجر به کاهش سود شرکت شده است.


این بیانیه می‌افزاید که شرکت خریدار کارخانه با گروه اقدام فلسطین تماس گرفته و در ایمیل خود به این گروه تایید کرده است که مالکان جدید این تاسیسات از تمام توافقات صنایع دفاعی منعقد شده توسط دولت قبلی خارج شده اند.

این بیانیه حاکی از آن است که گروه اقدام فلسطین برای اولین بار اقدام علیه کارخانه را با پاشیدن رنگ قرمز بر روی دیوار‌های آن در نوامبر ۲۰۲۰ آغاز کرد.

در این بیانیه اشاره شده است که تولید قطعات تانک‌های اسرائیلی تا دسامبر ۲۰۲۳ در کارخانه ادامه داشت.

این بیانیه می‌افزاید که شرکت «البیت سیستمز» ۸۵ درصد از پهپاد‌ها و تجهیزات نظامی زمینی را، علاوه بر طیف گسترده‌ای از مهمات و سلاح‌هایی که در حال حاضر علیه ساکنان غزه استفاده می‌شود به ارتش رژیم صهیونیستی عرضه می‌کند.

نویسنده: اصغر علی کرمی
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر