12 فروردين 1403 - 11:15

تظاهرات مردم اسرائیل برای تحت فشار قراردادن دولت

تظاهرات مردم اسرائیل برای تحت فشار قراردادن دولت
اعتراضات رژیم صهیونیستی پس از پیوستن بخش تجاری به آن‌ها افزایش یافته است.
کد خبر : ۱۶۱۷۷۴

به گزارش خبرنگار بین الملل ایبِنا و به نقل از المیادین، به گزارش رسانه‌های اسرائیلی، نزدیک به ۲۰۰ شرکت خصوصی  رژیم صهیونیستی به کارکنان خود اجازه دادند هفته آینده از محل کار خود غیبت کنند تا در تظاهراتی که خواستار انعقاد قرارداد تبادل اسرا با گروه‌های فلسطینی در غزه بودند شرکت کنند.

روزنامه اسرائیلی "اسرائیل امروز" گزارش داد: "مجمع تجاری اسرائیل که شامل نزدیک به ۲۰۰ شرکت خصوصی است، اعلام کرد که به کارمندان علاقه‌مند خود اجازه می‌دهد تا به تظاهرات علیه دولت بپیوندند و خواستار انعقاد معامله مبادله‌ای شوند که هفته آینده در اورشلیم انجام خواهد شد.».

این روزنامه گفت که شرکت‌ها "به کارمندان اجازه می‌دهند تا برای شرکت در تظاهرات زودتر غیبت کرده یا محیط کارشان را ترک کنند، بدون اینکه آن‌ها را از مرخصی استحقاقی آن‌ها کسر شود. "

این روزنامه به نقل از رهبران مجمع تجاری نوشت که « رژیم صهیونیستی» در «وضعیت اضطراری است و باید به مردم اجازه داده شود تا از حق خود برای بیان صدای خود استفاده کنند».

به گزارش همین روزنامه، این انجمن تجاری شامل بزرگترین شرکت‌های خصوصی در اسرائیل است که بیشترین درصد نیروی کار را در بخش خصوصی به کار می‌گیرند.

شب گذشته تظاهرات گسترده‌ای در تل آویو راه اندازی شد که در آن ده‌ها هزار شهرک نشین شرکت کردند تا دولت نتانیاهو را برای انعقاد قرارداد مبادله‌ای با جنبش حماس و برگزاری انتخابات زودهنگام تحت فشار بگذارد.

نویسنده: اصغر علی کرمی
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر