19 فروردين 1403 - 11:04

مدرسه بهاره حقوق چک برگزار می‌شود

مدرسه بهاره حقوق چک برگزار می‌شود
اندیشکده حقوق بانکی دانشگاه امام صادق علیه‌السلام و موسسه عالی آموزش بانکداری بانک مرکزی مدرسه بهاره حقوق چک را برگزار می‌کنند.
کد خبر : ۱۶۱۹۷۸

به گزارش خبرنگار ایبنا؛ اندیشکده حقوق بانکی دانشگاه امام صادق علیه‌السلام و موسسه عالی آموزش بانکداری بانک مرکزی مدرسه بهاره حقوق چک را با حضور اساتیدی از قضات برجسته رسیدگی‌کننده به دعاوی بانکی، مدیران ارشد بانک مرکزی و شبکه بانکی، اساتید مبرز دانشگاه‌های تهران و امام صادق علیه‌السلام و مؤلفین کتب برتر حقوق چک برگزار می‌کند.

 

این دوره در روز‌های پنجشنبه بعد از ظهر، جمعه صبح و عصر؛ ۲۰، ۲۱، ۲۷، ۲۸ اردیبهشت‌ماه و ۳ و ۴ خردادماه ۱۴۰۳ جمعاً به مدت ۳۶ ساعت برگزار می‌شود که در آن نکات کاربردی صدور، ظهرنویسی، انتقال و ضمانت چک‌های جدید (صیادی؛ موردی؛ الکترونیک)، آشنایی با سامانه‌ها و بخش‌نامه‌های پرکاربرد، نکات مهم صدور و ظهرنویسی چک در روابط قراردادی، مباحث مهم، مالیاتی در صدور و انتقال چک، عدم پرداخت و رفع سوءاثر از چک (علل و آثار)، دعاوی حقوقی چک، خسارت تأخیر تأدیه و مرور زمان، تأمین خواسته در دعاوی مرتبط با چک، دعاوی ناشی از مسئولیت نماینده (مسئولیت مدیران شرکت در صدور چک)، دعاوی ناشی از مسئولیت مدنی بانک در قبال زیان وارده، نحوه صدور و وصول چک‌های تضمین تسهیلات، اجرائیه ثبتی و اجرائیه مستقیم و دعاوی مرتبط، دعاوی و جرایم کیفری چک و بررسی رویه دیوان عالی کشور در دعاوی چک بررسی می‌شود.

 

مدرسه بهاره حقوق چک برگزار می‌شود

 

این دوره به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود و عموم علاقه‌مندان از اساتید، قضات، وکلا، کارشناسان رسمی دادگستری، کارکنان شبکه بانکی، مدیران و کارشناسان شرکت‌های سرمایه گذاری و بازرگانی، پژوهشگران و دانشجویان می‌توانند در این دوره شرکت کنند. 

 

همچنین به شرکت کنندگان دوره گواهی معتبر با استاندار‌های بین المللی از سوی مؤسسه عالی آموزش بانکداری اعطا خواهد شد و عزیزانی که به صورت مجازی شرکت می‌کنند، امکان دریافت آفلاین دوره را نخواهند داشت.

 

افراد برای ثبت نام باید به لینک bankinglaws.info مراجعه کنند، همچنین تخفیف ثبت‌نام پس از اخذ تأییدیه واحد برگزاری صورت می‌گیرد. دانشجویان، وکلا، کارشناسان رسمی دادگستری، کارکنان شبکه بانکی، قضات، شرکت کنندگان مدارس قبلی و همچنین افرادی که به صورت گروهی (۵ نفر یا بیشتر) اقدام به ثبت‌نام می‌نمایند جهت دریافت کد تخفیف خود به روابط عمومی اندیشکده در بله و تلگرام پیام دهند.

 

مکان برگزاری خیابان فردوسی، پایین‌تر از چهارراه استانبول، مرکز همایش‌های بانک ملی ایران است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر