11 ارديبهشت 1403 - 12:14

تعطیلی ۱۰۸ شعبه کنتاکی در مالزی به دنبال تحریم‌های ضد صهیونیستی

تعطیلی ۱۰۸ شعبه کنتاکی در مالزی به دنبال تحریم‌های ضد صهیونیستی
شعبه‌های KFC در مالزی تقریباً یک هفته است که از مشتری خالی شده است.
کد خبر : ۱۶۲۷۴۹

به گزارش خبرنگار بین الملل ایبِنا و به نقل از الجزیره، رستوران‌های زنجیره‌ای آمریکایی کنتاکی، ۱۰۸ شعبه خود را در مالزی به دلیل تحریم‌هایی که در واکنش به حملات رژیم اشغالی به غزه و کمپین‌های حمایت از مردم فلسطین آغاز شد، به طور موقت تعطیل کرد.

به گزارش روزنامه سنگاپوری «استریت تایمز» دیروز دوشنبه، KFC فعالیت خود را در مالزی متوقف کرده است و این روزنامه به نقل از کارگران رستوران نوشته است که شعبه‌های KFC تقریباً یک هفته است که از مشتری خالی شده است.

نانیانگ سیانگ پاو، یک روزنامه چینی زبان که در مالزی منتشر می‌شود، گزارش داد که "کیو. اس. آر برندز" که مالک و اداره کننده امتیاز غذای فست فود کنتاکی در مالزی است، بر اساس اطلاعات نقشه‌های گوگل، فعالیت ۱۰۸ فروشگاه در سراسر کشور را به حالت تعلیق در آورده است و در تمامی این نقشه‌ها فروشگاه‌های KFC وضعیت خود را «موقتاً بسته شده‌است» گذاشته اند.

این روزنامه به نقل از یک منبع در"کیو. اس. آر برندز" که از افشای نامش خودداری کرد, گفت که این شرکت تحریم را فرصتی برای توقف برخی از فعالیت‌های فروشگاه KFC می‌داند که بر ترازنامه آن تأثیر گذاشته است.

"کیو. اس. آر برندز" امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد که «در پاسخ به شرایط سخت اقتصادی» اقدامات پیشگیرانه‌ای را برای بستن موقت مراکز فروش به منظور مدیریت هزینه‌های تجاری و تمرکز بر شلوغ‌ترین فروشگاه‌های کنتاکی انجام داده است.

نویسنده: اصغر علی کرمی
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر