۷۸ درصد آمریکایی‌ها فست فود را لوکس می‌دانند

۷۸ درصد آمریکایی‌ها فست فود را لوکس می‌دانند
یک نظرسنجی اخیر نشان داد که حدود ۷۸ درصد از مصرف کنندگان آمریکایی در حال حاضر فست فود را به دلیل هزینه آن یک "خرید لوکس" می‌دانند.
کد خبر : ۱۶۳۷۵۶

به گزارش خبرنگار بین الملل ایبِنا و به نقل از عمون. نیمی از افراد مورد بررسی گزارش دادند که این برای آن‌ها بسیار گران است، زیرا آن‌ها از نظر مالی درگیر هستند. از جمله این افراد ۷۱ درصدشان کسانی هستند که می‌گویند کمتر از ۳۰۰۰۰ دلار درآمد دارند و ۵۸ درصد آن‌ها متعلق به نسل Z هستند که بین ۱۱ تا ۲۶ سال سن دارند.

کسانی که درآمد بیشتری دارند (۵۲ درصد از کسانی که سالانه ۱۰۰۰۰۰ دلار یا بیشتر درآمد دارند) نیز در این نظرسنجی تایید کردند که کمتر فست فود می‌خورند.

از دیدگاه آمریکایی‌های مورد بررسی، ۷۵ درصد معتقدند فست فود باید ارزان‌تر از خوردن در خانه باشد.

نزدیک به نیمی از آمریکایی‌ها (۴۶ درصد) که مورد بررسی قرار گرفتند می‌گویند که غذا خوردن در یک رستوران فست فود به اندازه رستوران محلی آن‌ها هزینه دارد، در حالی که ۲۲ درصد نشان می‌دهد که فست فود در واقع گران‌تر است.

به گزارش NewNationNow، طبق مقاله‌ای که در ماه مارس گذشته منتشر شد، قیمت‌های فست فود در ۱۰ سال گذشته به طور چشمگیری افزایش یافته و تقریباً دو برابر نرخ تورم ملی رشد کرده است.

این شامل نرخ تورم برای رستوران‌های فست فود مورد علاقه آمریکایی‌ها می‌شود.

در سال ۲۰۱۴، قیمت یک ساندویچ با پنیر ۵.۳۹ دلار بود. در سال ۲۰۲۴، این قیمت به ۱۱.۹۹ دلار افزایش یافت که نشان دهنده افزایش ۱۲۲ درصدی است، در حالی که هزینه یک سیب زمینی متوسط ۱.۵۹ دلار در سال ۲۰۱۴ بود. اما با افزایش ۱۳۸ درصدی به ۳.۷۹ دلار در سال ۲۰۲۴ رسید.

نویسنده: اصغر علی کرمی
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر