17 خرداد 1403 - 10:51

قطعنامه فقط جو روانیست و آثارش پایدار نیست

قطعنامه فقط جو روانیست و آثارش پایدار نیست
دشمن تنها هدفش از صدور قطعنامه و حتی جوسازی در این باره بر هم زدن نظم جامعه در آستانه برگزاری انتخابات است.
کد خبر : ۱۶۳۹۱۵

به گزارش ایبنا، رمضان‌علی سنگ‌دوینی، نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن با جوسازی تحت عنوان صدور قطعنامه علیه جمهوری اسلامی ایران به بهانه مسائل هسته‌ای سعی دارد تا در مرحله برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آرامش سیاسی و اقتصادی جامعه را به هم بزند.

وی افزود: اگرچه سانحه سقوط بالگرد رئیس جمهور و شهادت وی و همراهانش ضایعه بزرگی برای کشور بود، اما ملت سرافراز ما با وجود تحمل این سختی و فقدان، آرامش و همچنین انسجام ملی و وحدت خود را حفظ کردند و کشور از نظر اجتماعی، سیاسی و اقتصادی کار خود را ادامه داد.

نماینده مردم گرگان در مجلس اظهار داشت: دشمن تنها هدفش همین است که آرامش جامعه را به هم بزند و هدف او از صدور قطعنامه و حتی جوسازی در این باره بر هم زدن نظم جامعه در آستانه برگزاری انتخابات است.

سنگ دوینی خاطرنشان کرد: ثمره ۳ سال زحمت شبانه روزی شهید رئیسی و دولت سیزدهم این بوده که امروز تورم نقطه به نقطه از ۵۵ درصد به کمتر از ۳۵ درصد کاهش یافته و رشد نقدینگی نیز از بالای ۴۰ درصد به حدود ۲۵ درصد رسیده است.

وی افزود: رشد اقتصادی نیز که یک دهه نزدیک به صفر بود، پس از ۳ سال عملکرد دولت سیزدهم به حدود ۵ درصد رسیده و ما امروز هم از نظر رشد اقتصادی و هم از نظر منابع ارزی مورد نیاز کشور در شرایط مناسبی قرار داریم.

نماینده مردم گرگان در مجلس با اشاره به افزایش درآمد‌های ارزی و فروش نفت تأکید کرد:  همه این‌ها نشان دهنده آن است که امروز شرایط کشور به ویژه در حوزه اقتصادی اطمینان‌بخش است و دشمن همین مسئله را بر نمی‌تابد و سعی دارد با جوسازی‌ها آن را برهم بزند.

منبع: نود اقتصادی 

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر