به گزارش ایبِنا، فلاح جوشقانی گفت: به منظور شفافسازی، ارائه خدمات بهتر، ارتقای سطح کیفیت و پشتیبانی خدمات از سوی دارندگان پروانه تلفن همراه و افزایش رضایت مشترکان، تعداد شکایات ثبت شده در سامانه ۱۹۵ و وضعیت رسیدگی به آنها از سوی دارندگان پروانه دربازه زمانی سه ماهه اول سال ۹۶ بررسی و ارزیابی شده است.
وی افزود: بر این اساس دربازه زمانی سه ماهه اول سال ۹۶، تعداد ۳ هزار و ۷۳ شکایت در حوزه نظارت بر سرویس های ارتباطی در سامانه ۱۹۵ ثبت شده است که از این تعداد به ۲ هزار و ۴۵۹ شکایت رسیدگی و پاسخ لازم به مشترک ارائه شده است.
فلاح جوشقانی تصریح کرد: وضعیت رسیدگی و پاسخگوئی به شکایات مشترکان از دارندگان پروانه ارتباطات سیار در سال ۹۶، به طور مستمر بررسی و اطلاعرسانی میشود.
شکایات در دست اقدام |
شکایات رسیدگی شده |
شکایات ثبت شده |
نام اپراتور |
ردیف |
||
درصد |
تعداد |
درصد |
تعداد |
تعداد |
||
۲۴ |
۳۸۳ |
۷۶ |
۱۲۴۷ |
۱۶۳۷ |
ارتباط سیار |
۱ |
۱۶ |
۲۱۱ |
۸۴ |
۱۱۰۷ |
۱۳۲۳ |
ایرانسل |
۲ |
۷ |
۸ |
۹۳ |
۱۰۵ |
۱۱۳ |
رایتل |
۳ |