17 مرداد 1396 - 15:26
مدیرمسوول ایبِنا مطرح کرد:

انتشار دستاوردهای بانکی در ایبِنا/مکمل رسانه‌های اقتصادی هستیم

مدیر مسوول شبکه خبری ایبِنا با تاکید بر انتشار دستاوردهای نظام بانکی از طریق این رسانه گفت: ایبِنا مکمل رسانه‌های اقتصادی و بانکی است.
کد خبر : ۷۳۳۰۵
دیواندری

به گزارش خبرنگار ایبِنا، علی دیواندری بعداز ظهر امروز سه شنبه در مراسم جشن روز خبرنگار همزمان با یکسالگی ایبِنا، با حضور رییس کل بانک مرکزی، معاون سازمان برنامه و بودجه و جمعی از مدیران بانک ها و رسانه ها، از طریق ویدیو کنفرانس به ایراد سخنانی پرداخت.


مدیرمسوول شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران (ایبِنا) ضمن تشکر از مهمانان حاضر در این مراسم گفت: در ابتدا روز خبرنگار را خدمت خبرنگاران ارجمند تبریک می گویم و از فعالان بخش خبر و رسانه سپاسگذارم. همچنین از آقای دکتر سیف تشکر می کنم که همواره پژوهشکده را مورد حمایت قرار می دهند.


رییس پژوهشکده پولی و بانکی با تشکر از حضور هیات عامل بانک مرکزی و مدیران عامل بانک ها و معاونت سازمان برنامه و بودجه در این مراسم تصریح کرد: ایبِنا یک شبکه خبری نوپاست که تلاش دارد تبدیل به رسانه مرجع برای نظام بانکی باشد.


وی یکی از اهداف ایبِنا را تشکیل یک نهاد رسانه ای مرجع برای نظام بانکی اعلام کرد و ادامه داد: ایبِنا به عنوان مکملی برای سایر رسانه های اقتصادی و بانکی عمل می کند. ایبِنا به عنوان یار و یاور این رسانه ها است.


دیواندری ضمن اشاره به اینکه ایبِنا توانسته عملکردها و دستاوردهای نظام بانکی را در اختیار جامعه قرار دهد، افزود: ضمن آنکه تحلیل ها و تفسیرهای متعدد از سیاست های بانکی از طریق این رسانه منتشر می شود.


مدیرمسوول شبکه خبری ایبِنا با تشکر از حمایت همه افرادی که این رسانه را کمک کرده اند، گفت: با توجه به گسترش و نفوذ رسانه ها در حال حاضر تمام مردم در بخش خبر حرفه ای شده اند به نحوی‌که هم اکنون هر کسی که یک موبایل دارد می تواند خبرساز و اثرگذار باشد.


وی گفت: در حال حاضر سرعت انتشار خبر بسیار بالا رفته است. این تحولات نشان می دهد که ما باید در عرصه خبر رشد خوبی داشته باشیم. رسانه ها باید سختی کار خبرنگاران در عرصه جدید را درک کنند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر