30 مرداد 1396 - 08:47

همایش بانک دی در مسیر بالندگی و شکوفایی برگزار شد

همایش بانک دی در مسیر بالندگی و شکوفایی با حضور اعضای هیات مدیره و مدیران ستاد مرکزی و روسای شعب تهران و شهرستان ها برگزار شد.
کد خبر : ۷۳۷۷۷
همایش روسای شعب بانک دی

به گزارش ایبِنا و به نقل از روابط عمومی بانک دی، نخستین همایش روسای شعب در سال ۱۳۹۶ با عنوان بانک دی در مسیر بالندگی و شکوفایی در محل سالن قلم کتابخانه ملی ایران با حضور روسای شعب تهران و شهرستان ها برگزار شد. در این مراسم که با حضور مدیر عامل، اعضای هیات مدیره، معاونین، روسای ادارات ستاد مرکزی و روسای شعب تهران و شهرستان ها برگزار شد در خصوص عملکرد، اهداف و استراتژی ها و سیاست های بانک بحث و تبادل نظر شد.


در ابتدای همایش، محمد رضا قربانی سخنان خود را با اشاره به روند متغیر های کلان اقتصادی آغاز کرد و به تشریح وضعیت سیستم بانکی در سال های اخیر پرداخت. در ادامه نسبت به بسط و توضیح عملکرد بانک در سالهای اخیر با روسای شعب به صحبت پرداخت و در بخش پایانی سخنان خود نیز وارد مقوله اهداف و موضوعات استراتژیک  شد و سیاست های هیات مدیره بانک در حوزه جذب منابع ارزان قیمت، اعطای تسهیلات، سودآوری و ارزش آفرینی برای ذینفعان را اعلام کرد.


در این مراسم به منظور ارج نهادن به نقطه نظرات روسای شعب، رسول سعیدی، رئیس شعبه فرمانیه و سیاوش نصرتی رئیس شعبه قم، به نمایندگی از شعب کشور، نظرات و دیدگاه های همکارن شعب را به مدیران ستادی منعکس کردند.


در ادامه با در نظرگرفتن چهار پنل برای تشریح عملکرد معاونت ها و ادارات کل، معاونت بانکداری داخلی و معاونت ارزی و بین الملل در پنل اول، و معاونت مالی و سرمایه گذاری و اداره کل طرح و توسعه در پنل دوم عملکرد خود را برای روسای شعب توضیح داده و نظرات آن ها را دریافت کردند. در پنل سوم، معاونت فناوری اطلاعات و معاونت منابع انسانی و پشتیبانی و در پنل چهارم نیز ادارات کل بازرسی، حقوقی و حراست نیز با قرار گرفتن در جایگاه پنل، نسبت به توضیحاتی در خصوص عملکرد سال های گذشته واحد متبوع خود ایراد سخن کرده و از برنامه های آتی نیز صحبت کردند.


در پنل اول، علیرضا عاطفی فر، معاون بانکداری داخلی در خصوص عملکرد و وضعیت شعب در نیمه اول سال سخن گفت و گزارشی از میزان و روند جذب منابع قرض الحسنه، جذب منابع ارزان و گران قیمت، تسهیلات جاری اعطا شده، میزان تسهیلات سررسید گذشته،مشکوک الوصول و ... را ارائه و در پایان سخنان خود، نظرات و پیشنهادات دریافتی شعب را اعلام کرد.


ناصر سعیدی، رئیس اداره عملیات ارزی نیز در این پنل، نسبت به ارائه گزارشی از روند فعالیت های بانک دی در زمینه فعالیت های ارزی و میزان عملکرد شعب ارزی در تهران و شهرستان اقدام کرد. وی در گزارشی تعداد حواله های صادره بانک ، میزان اعتبارات اسنادی گشوده شده، ضمانتنامه های صادر شده و میزان درآمد های بانک حاصل از فعالیت های ارزی را ارائه کرد و با ارائه آمار و ارقام ، روند رشد عملکردی سالیانه را بررسی کرد.


هم چنین سعیدی در  پایان سخنان خود، ارائه سرویس های ویژه به مشتریان بانکداری شرکتی و اختصاصی ،مدیریت وجوه ارزی، اجرای عملیاتی بروات اسنادی، مطالعه و بررسی کشور ها، کارگزاران و رقبا جهت ایجاد و توسعه روابط کارگزاری را از جمله های برنامه های اصلی سال ۱۳۹۶ عنوان کرد.


در پنل دوم حسین ظریفی خامنه، معاون مالی بانک نسبت به ارائه گزارشی از عملکرد مالی شعب شامل مقایسه سپرده ها، هزینه سود های پرداختی، قیمت تمام شده پول، تسهیلات، هزینه ذخیره مطالبات و تحلیل گزارش سود و زیان اقدام در ادامه نسبت به رئوس قابل توجه در کنترل اقلام باز شعب اقدام نمود.


در ادامه پنل دوم نیز آذر محصصی، مشاور هیات مدیره و مدیر کل طرح و توسعه ضمن معرفی اداره کل طرح و توسعه، به تشریح ماموریتها، وظایف و برنامه های این اداره کل پرداخت.


در پنل دوم محمد علی بخشی زاده، معاون فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک نیز گزارشی از فعالیت های آن معاونت در یک سال اخیر در حوزه های زیرساخت بانکی، نرم افزار و اطلاعات پایه ارائه و در ادامه از اهداف معاونت در آینده نزدیک و برنامه های درنظر گرفته شده برای هر حوزه تا پایان سال سخن گفت.


در ادامه پنل سوم، مجتبی حیدری معاون سرمایه انسانی و پشتیبانی نیز نسبت به ارائه گزارش عملکرد معاونت متبوع خود سخن گفت و از استقرار سیستم نوین ارزیابی عملکرد فردی خبر داد که در آینده ای نزدیک پس از استقرار این سیستم ،عملکرد افراد به طور دقیق ارزیابی و مبنای اعطای پاداش قرار خواهد گرفت.


و در نهایت در پنل آخر، غلامرضا موحدی راد،  مدیر کل بازرسی، علی ملکوتیان مدیر کل حقوقی و جمشید بهمن مدیر کل حراست نیز با ارائه گزارش عملکرد خود از برنامه های پیش رو تا پایان سال جاری با روسای شعب صحبت کردند.


محمد رضا قربانی پس از پایان گزارش معاونت ها مجددا در جایگاه سخنرانی حاضر و با جمع بندی مطالب، سیاست های کلی بانک دی را برای روسای شعب شفاف سازی و ابلاغ کرد و از آن ها خواست تمامی موارد مطروحه در همایش را به همکاران شعبه نیز منتقل نمایند تا همه با هم در مسیری روشن، رو به سوی بالندگی و شکوفایی جهت صیانت از حقوق سهامداران و سایر ذینفعان حرکت نماییم.


گفتنی است در هر یک از پنل ها به سوالات و ابهامات شعب و نظرات مطروحه در سخنان نمایندگان شعب پاسخ داده شد و بسیاری از مسائل مورد نظر شعب در دستور کار اجرایی ستاد مرکزی قرار گرفت.



ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها