07 شهريور 1396 - 10:39

نشست وزیر صنعت با نمایندگان/ تشریح اولویت‌های وزارت صنعت

وزیر صنعت، معدن و تجارت با تشریح نتایج دیدار خود با اعضای کمیسیون صنایع مجلس، برخی برنامه‌های اولویت‌دار این وزارتخانه را عنوان کرد.
کد خبر : ۷۴۱۸۷
محمد شریعتمداری

به گزارش ایبِنا، محمد شریعتمداری در خصوص حضور در کمیسیون صنایع و معادن مجلس شواری اسلامی، اظهارداشت: وظیفه داشتم تا در اولین روزهای آغاز ماموریت وزارت در این کمیسیون به‌ عنوان کمیسیون اصلی وزارت‌خانه صنعت، معدن و تجارت حضور داشته باشم و مراتب تشکر خود را از اجماع اعضای کمیسیون در دفاع از برنامه‌های خود را داشته باشم.


وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان لزوم توجه ویژه به بخش استخراج و نوسازی صنایع معدنی، به خبرگزاری خانه ملت گفت: صنایع روستایی همگن با پتانسیل‌های موجود باید تقویت شود.


وی با بیان اینکه مروری را بر رئوس برنامه‌های چهار ساله وزارت صنعت، معدن و تجارت در این جلسه داشتیم و از نقطه‌ نظرات نمایندگان عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی استفاده کردیم، گفت: در این جلسه در مورد اولویت‌های مهم وزارت صنعت، معدن و تجارت اتفاق نظر وجود داشت.


شریعتمداری با اشاره به اینکه توجه ‌ویژه‌ای به بخش معدن به‌ عنوان یکی از مهم‌ترین پتانسیل‌های کشور در حوزه‌های استخراج، اکتشاف، نوسازی صنایع معدنی کشور و توسعه فعالیت‌های صنعت و معدن وجود دارد که مورد تاکید وزارت صنعت و کمیسیون صنایع و معادن قرار داشت، اضافه کرد: توجه به صنایع اشتغال‌زایی کوچک و متوسط مخصوصا در بخش‌های کوچک و روستاها همچنین تقویت صنایع روستایی همگن با پتانسیل‌های موجود که می‌تواند به اشتغال کشور کمک کند، از جمله برنامه‌های مورد نظر مطرح شده در این جلسه بود.


وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این موارد، در کنار فعالیت‌های جاری وزارت صنعت، معدن و تجارت مخصوصا در حوزه صنایع بزرگ متکی بر مزیت های نسبی کشور، می‌تواند از رئوس برنامه‌هایی باشد که با نمایندگان در خصوص آن گفتگو کردم.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر