08 شهريور 1396 - 12:41

اخذ رتبه بلند مدت توانگری مالی B+ توسط بیمه رازی

موسسه اعتبار سنجی بین المللی Capital Intelligence اعلام کرد چشم انداز شرکت بیمه رازی به سطح «مثبت» رسید و رتبه بلند مدت توانگری مالی B+ شده است.
کد خبر : ۷۴۲۵۶
بیمه

به گزارش ایبِنا از روابط عمومی بیمه رازی، مؤسسه بین المللی رتبه بندی اعتباری Capital Intelligence ، چشم‌انداز بلندمدت توانگری مالی (IFSR)بیمه رازی را از سطح «باثبات» به سطح «مثبت» تبدیل کرد.


توانگری مالی IFRS بلندمدت و کوتاه‌مدت برای بیمه رازی به ترتیب « B+وB» گزارش شده است. همچنین CI رتبه شرکت در سطح داخلی را از  irA به irA+ ارتقا داده است و چشم انداز کلی را از «باثبات» به «مثبت» تغییر داد. سطح «irA۲» برای رتبه داخلی کوتاه‌مدت شرکت تأیید شده است.


رتبه‌بندی اعلام شده به خاطر ارتقا موقعیت بیمه رازی در بازار و همچنین کاهش سرمایه‌گذاری‌های پرریسک آن است.


در صورتی که بیمه رازی قادر باشد پیشرفت حاصله را پایدار و مداوم سازد و همچنین انعطاف‌پذیری مالی کافی داشته و بتواند سرمایه مورد نیاز جهت دست‌یابی به رشد بالای برنامه‌ریزی شده شرکت را تأمین کند، CI می‌تواند تغییرات مثبت بیشتری را برای این شرکت در نظر بگیرد.


یک عامل حمایتی دیگر برای بیمه رازی آن است که محیط و عملکرد عملیاتی را تا حد قابل توجهی بهبود بخشد به شکلی که تقاضای بیشتر برای محصولات بیمه‌ای را به دنبال داشته باشد.


طبق گزاش CI انتظار می‌رود که بیمه رازی همچنان موقعیت مناسب خود در بهبود فعالیت‌های اقتصادی بالقوه را حفظ کرده و بتواند تقاضا برای محصولات بیمه‌ای را افزایش دهد. بیمه رازی می‌تواند فضای رقابتی در بین ۱۰ شرکت برتر را با کمک مدل کسب و کاری نه چندان پیچیده خود که بر پایه محصولات بیمه خرده فروشی مناسب، خدمات مناسب و اعتماد و اطمینان در بازار است، ارتقا دهد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر