10 شهريور 1396 - 08:57
در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی:

حمایت بانک قرض الحسنه مهر ایران از دانش آموزان مدارس شبانه روزی

بانک قرض الحسنه مهر ایران برای حمایت از دانش آموزان مدارس شبانه روزی مقطع متوسطه با اولویت مناطق محروم و اهدای بسته های آموزشی و بهداشتی به آنان، با معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش همکاری کرد.
کد خبر : ۷۴۳۰۵
انعقاد تفاهمنامه با آموزش و پرورش

به گزارش ایبِنا و به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، مرتضی اکبری مدیرعامل، سلیمان توکلی عضو هیات مدیره و جمعی از مدیران ارشد بانک قرض الحسنه مهر ایران با حضور در دفتر کار علی زر افشان معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش، به منظور پشتیبانی از دانش آموزان مستعد در مناطق محروم کشور و ارتقاء پتانسیل های بالقوه آنان، سند همکاری در خصوص تهیه و توزیع بسته های حمایتی امضا نمودند.


حمایت از توسعه دانش و تحصیل به ویژه در مناطق محروم کشور یکی از برنامه‌های بانک قرض الحسنه مهر ایران در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی محسوب می‌شود که در سال جاری با اهتمام و پیگیری بیشتری در حال انجام می باشد.


بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای این اهداف در سال ۱۳۹۶ علاوه بر تداوم فعالیت‌های قبلی، به نیت برداشتن گامی کوچک برای محرومیت‌زدایی در حوزه آموزش و تلاش برای ایجاد فرصت برابر تحصیلی تصمیم گرفته است تا نسبت به تهیه و توزیع اقلام آموزشی و بهداشتی با کمک معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش اقدام نماید.


بر این اساس، بانک بخشی از بودجه تبلیغاتی خود را به خرید بسته های حمایتی مورد نیاز دانش آموزان مدارس شبانه روزی از قبیل: کیف و کوله پشتی، لباس و گرمکن ورزشی، کفش، دفتر، خودکار، مسواک، خمیر دندان و... اختصاص داده است و معاونت آموزش متوسطه نیز اقدامات لازم برای شناسایی و تهیه اسامی مدارس و دانش آموزان نیازمند با اولویت مناطق محروم کشور را بر عهده دارد.


با توجه به توافقات صورت گرفته بسته های آموزشی و بهداشتی تهیه شده باید تا قبل از آغاز سال تحصیلی ۹۶- ۹۷ به مدارس مشمول طرح ارسال شده و با اعمال نظارت های لازم میان افراد واجد شرایط توزیع گردد.


شایان ذکر است، وکیل مشاور مدیرعامل و رئیس اداره حوزه مدیریت، نجدی مدیر امور استان ها، صمدی سرپرست اداره روابط عمومی و بازاریابی نیز در جلسه امضای سند همکاری با معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش حضور داشتند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر