13 شهريور 1396 - 09:49

پرداخت تسهیلات جدید برای صنایع تبدیلی

مدیرکل دفتر صنایع تبدیلی و تکمیلی وزارت جهاد کشاورزی از تسهیلات جدید صندوق توسعه ملی و بانک کشاورزی برای نوسازی و بازسازی صنایع غذایی کشور و واحدهایی که به دنبال رونق صادرات هستند، خبر داد.
کد خبر : ۷۴۴۳۵
اسکناس

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی تهران،  چنگیز اسفندیاری با اعلام اینکه معادل ۶۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای بخش کشاورزی و صنایع غذایی کشور مصوب شده است، افزود: از این میزان ۳۰۰ میلیارد تومان از طریق بانک کشاورزی و ۳۰۰ میلیارد تومان نیز از محل صندوق توسعه ملی کشور برای صنایع تبدیلی و تکمیلی با بهره میانگین ۱۴ درصد تخصیص داده شده است.


وی ادامه داد: همچنین برابر مصوبه اخیر سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، برای استقرار صنایع تبدیلی در روستاها و ایجاد اشتغال در بخش عشایری کشور، تسهیلات ۱.۵ میلیارد دلاری با بهره ۴ درصد تخصیص یافته است.


مدیرکل دفتر صنایع تبدیلی و تکمیلی وزارت جهاد کشاورزی گفت: به دنبال توافق جدید وزارت جهاد کشاورزی با صندوق توسعه ملی، افرادی که قبلا تسهیلات دریافت کرده‌اند هم اگر اقساط معوق نداشته و با هدف افزایش صادرات متقاضی دریافت تسهیلات جدید باشند، می‌توانند برای دریافت تسهیلات جدید اقدام کنند.


به گفته اسفندیاری از جمله رویکردهای وزارت جهاد کشاورزی در دولت دوازدهم خودکفایی در شکر و تمرکز بر صنایع تبدیلی است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر