20 شهريور 1396 - 11:34
نماینده مردم بوشهر در مجلس عنوان کرد:

تقویت مشاغل خانگی با تسهیلات هدفدار بانک صادرات

عضو کمیسیون انرژی و نماینده مردم بوشهر درمجلس با مثبت ارزیابی کردن کاهش نرخ سود سپرده های بانکی به جهت تزریق منابع به تولید، از حمایت بانک صادرات در اشتغالزایی در این استان تجلیل کرد.
کد خبر : ۷۴۷۲۲
بانک صادرات ایران

به گزارش ایبِنا، عبدالحمید خدری گفت: کاهش نرخ سود سپرده های بانکی به ۱۵ درصد موجب می شود که اکثر مردم سپرده های خودرا روانه تولید کنند. حجم این سپرده های قابل توجه است و تزریق آنها به بخش های مولد اقتصاد علاوه بر رونق اقتصادی اشتغال پایدار را به همراه خواهد داشت.


وی با اشاره به تخصیص تسهیلات ۳۶۰ میلیارد ریالی بانک صادرات ایران برای اشتغالزایی ۸۰۰ نفر در مناطق محروم استان بوشهر، از عملکرد این بانک قدردانی کرد و افزود: حمایت بانک صادرات در راستای عمل به اقتصاد مقاومتی و حمایت از اقشار ضعیفی صورت گرفته که نداشتن توان مالی، مانع عمده اشتغال به کار آنها بوده است.


وی اظهار کرد: عملکرد بانک صادرات در تامین اعتبار برای اشتغال ۸۰۰ نفر دراین استان، موجب تقویت زیر ساختهای مشاغل خانگی شده است.


وی تاکید کرد: به طور قطع خدمات ارزنده بانک صادرات در رشد تولید و بالا بردن ظرفیتهای اقتصادی قابل تقدیر است و من به عنوان نماینده مردم استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی این اقدام را ارج می نهم و از مدیر عامل بانک صادرات ایران خواستارم با توجه به ظرفیتهای بالا و منابع موجود، در این استان، با اعمال سیاستها و خدمات مناسب در مسیر اشتغالزایی و رفع معضل بیکاری، قدمهای بزرگتری بردارند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر