04 مهر 1396 - 10:59

پیام مدیرعامل بانک دی به مناسبت هفته دفاع مقدس

مدیرعامل بانک دی به مناسبت هفته دفاع مقدس در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، ‌جانبازان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس،نتیجه رشادت‌ها و ایثارگری‌های این عزیزان را امنیت و سرافزاری امروز ایران دانست.
کد خبر : ۷۵۴۰۷
محمد رضا قربانی

به گزارش ایبِنا به نقل از اداره روابط عمومی بانک دی، متن کامل پیام محمدرضا قربانی به شرح زیر است: «دوران دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ کشورمان است که آموزه‌ها و پیام‌های ارزشمند آن همچون گنجینه‌ای گران­بها در تمامی عرصه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و حتی زندگی شخصی یکایک مردم ایران زمین راهگشا است و می ­توان از آن بهره برد.


جنگ هشت ساله‌ای که بر مردم صبور، مومن و مقاوم ما تحمیل شد و غرور ناشی از این دفاع شرافتمندانه و مقدس، عصر ما را به میراثی گرانسنگ و جاویدان مبدل کرد و صیانت از دستاوردی چنین ارزشمند ضامن پایداری ‌ نظام مقدس جمهوری اسلامی و کشور عزیز ما ایران خواهد بود.


بی شک اگر آن جانفشانی‌ها و ایثارگری‌ها نبود امروز توان مقابله با توطئه‌ها و فشارهای سنگین قدرت‌های استکباری را نداشتیم. ما به پشتوانه همان رشادت‌ها جایگاه خود را در جهان به عنوان کشوری قدرتمند تثبیت کرده‌ایم و امروزه قدرت های بزرگ جهان در عرصه های مختلف نمی توانند ما را نادیده بگیرد.


تکبیرهای الهی دلیرمردان و شهادت‌طلبان هشت سال دفاع مقدس امروز به فریاد های ظلم‌ستیزی و اسلام‌خواهی مبارزان و آزادیخواهان جهان تبدیل شده و چشمه زلالی که از عمق جان جوانان شجاع رزمنده ایران جوشید اکنون در سرزمین‌های پهناور کشورهای اسلامی جاری است و شعله‌های ایمان و فداکاری بیداردلان، شراره بر کاخ‌های بیدادگران جهان افکنده است.


رسالت همه دستگاه‌ها برای شناساندن دفاع مقدس به عنوان یک امر فرهنگی سنگین است و دفاع مقدس نباید فقط به عنوان یک حادثه شکوهمند در ذهن‌ها باشد بلکه باید ثمره آن در مدیریت کشور استفاده شود.


اینجانب و همکاران ارزش آفرینم در خانواده بزرگ بانک دی بر خود مباهات می‌نماییم که افتخار خدمت در مجموعه‌ای را داریم که جای جایش عطرآگین به حضور ایثارگران، آزادگان و یادگاران شهدا است و وظیفه ما خدمت به این عزیزان و یزرگواران است و در سی و هفتمین سالروز این واقعه بار دیگر با آرمان‌های حضرت امام (ره) و شهدای مطهر جنگ تحمیلی پیمان می‌بندیم که راهشان را در سنگر های گوناگون به ویژه سنگر اقتصادی ادامه دهیم و تمام تلاش خود را برای پیروزی و سرافرازی ایران اسلامی به کار گیریم.


در پایان بار دیگر یاد و خاطره شهدا، ‌جانبازان و آزادگان دوران دفاع مقدس را که نتیجه رشادت‌ها و ایثارگری‌های آنان، امنیت، آبادانی و سرافزاری کنونی ایران اسلامی است را گرامی می داریم.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر