08 آبان 1396 - 15:30
بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات//

پرداخت سود سپرده‌های ۲۰۰ میلیونی کاسپین تا سال ۹۴ مانند قبل

سخنگوی هیات رییسه مجلس جزییات تصمیم سران سه قوه برای سپرده‌گذاران تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان کاسپین را تشریح کرد.
کد خبر : ۷۶۸۷۳
.

بهروز نعمتی در بازدید از غرفه ایبِنا در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات در مورد تصمیمات اتخاذ شده برای سپرده‌گذاران کاسپین اظهارداشت: بعد از موضوعاتی که اتفاق افتاد و بحث‌های مختلف درباره کاسپین، هیات رییسه مجلس به دکتر پزشکیان ماموریت داد که این موضوع را پیگیری کند.


وی افزود: جلسات متعددی بین نمایندگان سوال‌کننده از رییس جمهور،  رییس کل بانک مرکزی و معاونین ایشان با دکتر پزشکیان برگزار شد و به جمع‌بندی رسیدند که این کار باید در مراتب بالاتری پیگیری شود.


نعمتی ادامه داد: در جلسه ای که به پیشنهاد دکتر لاریجانی برقرار شد، سران سه قوه به این نتیجه رسیدند که افرادی که تا ۲۰۰ میلیون تومان سپرده دارند تا سال ۱۳۹۴ با همان سود قبلی که دریافت می‌کردند، پولشان پرداخت شود و از سال ۹۴ نیز با سود متعارف بانکی این کار انجام شود.


سخنگوی هیات رییسه مجلس خاطرنشان کرد: جمع بندی ما این است که بیش از ۹۵ درصد سپرده‌گذاران همین افراد یعنی سپرده‌گذاران تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان هستند و مابقی سپرده‌گذاران نیز در آینده تعیین تکلیف خواهند شد.


به گزارش ایبِنا، بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها از صبح روز جمعه پنجم آبان ماه با شعار «رسانه های آزاد؛ انسجام اجتماعی، پیشرفت ملی» در مصلی امام خمینی آغاز به کار کرد و تا ۱۲ آبان همه روزه از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه تا ۲۰ و ۳۰ دقیقه دایر خواهد بود.


آیین رسمی گشایش این نمایشگاه نیز صبح روز شنبه ششم آبان ماه با حضور معاون اول رییس جمهوری برگزار شد. در نمایشگاه بیست و سوم مطبوعات و خبرگزاری ها، نمایندگان ۹۴۰ رسانه در قالب ۶۰۰ غرفه در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات حضور دارند.


در نمایشگاه امسال نشریات استانی و محلی در کنار مؤسسات بزرگ مطبوعاتی، روزنامه‌ها و پایگاه‌های خبری به ارائه محصولات رسانه‌ای خود می‌پردازند و در ۷ روز برگزاری نمایشگاه سعی می‌کنند با مخاطبان خود تعامل بیشتری برقرار کنند.


در بخش بین الملل نمایشگاه، روزنامه نگارانی از ۴ قاره به نمایشگاه آمده اند و در نشست‌های تخصصی که موضوع اصلی آن «تعامل رسانه ای» است، شرکت می‌کنند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها