09 آبان 1396 - 10:20

انتصاب رییس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور

رییس مرکز روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با حکم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی «سلیمان پاک سرشت» رییس جدید سازمان فنی و حرفه ای کشور شد.
کد خبر : ۷۶۹۰۸
انتصاب

به گزارش ایبِنا از روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «روزبه کردونی» با اعلام این خبر افزود:همچنین در حکم جداگانه ای «محمد امین سازگارنژاد» به عنوان دستیار و مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی منصوب شد.


وی با اشاره به اینکه «پاک سرشت» عضو هیات علمی دانشگاه است، اظهارداشت: رییس جدید سازمان فنی و حرفه ای متولد پیرانشهر بوده و سابقه همکاری با دفتر هیات دولت، مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری و موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی را در کارنامه کاری خود دارد .


پاک سرشت مجری پروژه ارزیابی و تحلیل مداخله در چالش های حاکمیتی آموزش فنی و حرفه ای نیز بوده اند.


رییس جدید سازمان فنی و حرفه ای به مسائل منطقه ای در حوزه فنی و حرفه ای، مسائل، چالش ها و راهبردهای این حوزه اشراف دارد و تمرکز مطالعات سیاسی وی در خصوص «تغییرات بازار کسب و کار و فنی و حرفه ای آینده» بوده است .


کردونی در ادامه با اشاره به اینکه سازگارنژاد رئیس سابق سازمان فنی و حرفه ای کشور نیز در سمت دستیار و مشاور وزیر رفاه بویژه در شورای راهبردی در کنار مجموعه سازمان فنی و حرفه ای حضور خواهد داشت، اعلام کرد: مراسم تودیع و معارفه روسای سابق و جدید فنی و حرفه ای در هفته جاری برگزار خواهد شد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر