دارایی ثروتمندان جهان تا ۸ سال آینده به ۱۴۵ تریلیون دلار می‌رسد

برآورد می شود تا سال ۲۰۲۵ میلادی میزان دارایی افراد ثروتمند جهان به بیش از ۱۴۵ تریلیون دلار برسد.
کد خبر : ۷۶۹۵۱
ثروت

به گزارش خبرنگار ایبِنا به نقل از تلگراف، پیش بینی می شود تا سال ۲۰۲۵ میلادی میزان سرمایه گذاری در جهان توسط افراد بسیار ثروتمند بیش از ۷۰ درصد افزایش داشته باشد. همچنین انتظار می رود ۸۴ تریلیون و ۹۰۰ میلیارد دلار از دارایی های فعلی که توسط شرکت های سرمایه گذاری با هزینه شارژ مشتریان بر اساس درصد دارایی های آنها مدیریت می شود تا سال ۲۰۲۵ میلادی به ۱۴۵ تریلیون و ۴۰۰ میلیارد دلار برسد، زیرا ثروت شخصی در اقتصادهای نوظهور و افزایش پس انداز بازنشستگی افزایش خواهد داشت.


در همین راستا، شرکت PWC یا «پرایز واترهاوس اینترپرایز» که به ارائه سرویس های وسیعی در حوزه خدمات حسابداری، مالی، تجاری و بیمه ای می پردازد، اعلام کرد، مدیران دارایی و ثروت در حال پر کردن خلاء های تامین مالی در صنعت بازنشستگی هستند؛ در حالیکه دولت ها در این حوزه عقب مانده اند؛ ضمن اینکه پیش بینی می شود این بخش تا سال ۲۰۲۵ میلادی ۴۲.۱ درصد از ثروت جهان را مدیریت کند.


از زمان بحران مالی جهان به بعد، صنعت بازنشستگی با سیر افزایشی چشمگیری روبرو شده است و یکی از دلایل روند صعودی سرمایه گذاری در جهان می تواند به شکوفایی در این بخش نسبت داده شود.   انتظار می رود با رونق بیشتر صنعت بازنشستگی شاهد افزایش دارایی های شخصی بویژه در اقتصاد های نوظهور؛ جایی که دارایی ها سریع در حال انباشته شدن هستند، باشیم.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر