23 آبان 1396 - 16:18

موکب های بانک قرض الحسنه مهرایران در اربعین، راهی مناطق زلزله زده

اداره کل روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهرایران به منظور خدمات رسانی به زلزله زدگان، ازاعزام واستقرار موکب‌های آماده شده برای زوار اربعین حسینی (ع) به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه خبر داد.
کد خبر : ۷۷۶۶۱
بانک قرض الحسنه مهر ایران

به گزارش ایبِنا و به نقل از روابط­ عمومی بانک قرض­ الحسنه مهر­ایران، با توجه به نیاز مردم مناطق زلزله زده استان کرمانشاه به آب، نان، غذای گرم و ... بانک قرض الحسنه مهرایران در اقدامی دیگر تجهیزات موکب های استقبال از زائران و عزاداران حضرت اباعبداله الحسین (ع)  در ایام اربعین را به شهرستان های سرپل ذهاب و قصر شیرین انتقال داد تا با استقرار این امکانات، کمک های امدادی خود را میان آسیب دیدگان توزیع کند.


شایان ذکر است، تا کنون بالغ بر ۶۰ هزار بطری آب آشامیدنی و بیش از ۱۰۰ هزار قرص نان و سایر اقلام خوراکی در موکب های مستقر شده بانک قرض الحسنه مهرایران در استان کرمانشاه، میان مردم آسیب دیده از زلزله توزیع شده است.


همچنین، مشارکت در احداث و بازسازی مدارس مناطق روستایی، اعطای بیش از سه هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه به سرپرست خانواده های آسیب دیده و همکاری با جمعیت هلال احمر کشور برای جمع آوری کمک های مردمی، از دیگر اقدامات بانک قرض الحسنه مهرایران است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر