29 آبان 1396 - 10:51

ساعت کار جدید شعب بانک سامان اعلام شد

ساعت جدید خدمات‌رسانی شعب و واحدهای ستادی بانک سامان اعلام شد.
کد خبر : ۷۷۸۷۲
شعبه بانک سامان

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک سامان، مدیریت سرمایه انسانی اعلام کرد: از ابتدای آذرماه،  ساعت کاری شعب بانک سامان در استان‌های تهران و البرز از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۴۵ تا ۱۵:۴۵ و در روزهای پنجشنبه ۷:۴۵ تا ۱۲:۴۵ خواهد بود. واحدهای ستادی بانک سامان شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۶:۱۵ و روزهای پنج‌شنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۲:۴۵ آماده خدمات‌رسانی خواهند بود. شعبه هایپراستار تهران نیز به‌ صورت ویژه، از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ تا ۱۸ و پنج‌شنبه از ساعت ۸ تا ۱۳ در خدمت مشتریان خواهد بود.


همچنین شعب بانک سامان در استان‌های اصفهان، فارس، قم، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، خراسان رضوی، اردبیل و شهر اهواز در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۵:۳۰ و روزهای پنج‌شنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۲:۳۰ آماده ارایه خدمات بانکی خواهند بود. شعبه سیتی‌سنتر اصفهان نیز به‌ صورت ویژه از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۷:۳۰ و پنج‌شنبه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۴ در خدمت مشتریان خواهد بود.


بر اساس این گزارش، شعب سایر شهرستان‌ها نیز شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۴:۱۵ و روزهای پنج‌شنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۳:۱۵ ارایه خدمت خواهند کرد.


این گزارش حاکی است،  شعبه بانک سامان در منطقه آزاد کیش براساس اعلام سازمان منطقه آزاد کیش در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۵:۳۰ ارایه خدمت می‌کنند. این شعبه روزهای پنج‌شنبه نیز از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۲:۳۰ فعال است. همچنین شعبه بانک سامان در منطقه آزاد قشم براساس اعلام سازمان منطقه آزاد قشم در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ تا ۱۶ ارایه خدمت می‌کنند. این شعبه روزهای پنج‌شنبه نیز از ساعت ۸ تا ۱۳:۳۰ فعال است


شعبه فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) و واحد CIP نیز همانند دیگر روزهای سال، به‌صورت بیست‌وچهار ساعته در خدمت هموطنان است. گفتنی است، مرکز سامان ارتباط با شماره ۶۴۲۲-۰۲۱ در تمام ساعات شبانه‌روز، آماده پاسخگویی و ارایه خدمات لازم به مشتریان است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر