22 آذر 1396 - 12:28

تقویت رقابت و ایجاد سامانه‌های نظارتی هوشمند

رییس سازمان تنظیم مقررات وارتباطات اردیویی از تقویت نظارت هوشمند به عنوان یکی از اولویت‌های رگولاتوری خبر داد.
کد خبر : ۷۸۹۵۷
سازمان تنظیم مقررات وارتباطات اردیویی

به گزارش ایبِنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، حسین فلاح جوشقانی رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با بیان اینکه تقویت رقابت از طریق آزادسازی و تغییر ساز و کارهای تعرفه‌گذاری و ایجاد سامانه‌های نظارتی هوشمند از اولویت‌های اهداف رگولاتوری در یک سال پیش روست، گفت: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی پس از ۱۴ سال فعالیت دوره گذار به نسل چهارم رگولاتوری را طی می‌کند و بر همین اساس باید در اقدامات مرتبط با حوزه وظایف سازمان خود را با روندهای موجود در دنیا منطبق کنیم.


وی افزود: در بخش تقویت رقابت از طریق ساز و کارهای تعرفه‌گذاری باید به سمت آزادسازی تعرفه‌ها حرکت کنیم که البته بخشی از این کار در معاونت بررسیهای فنی و صدور پروانه آغاز شده و باید در آینده نزدیک کامل شود.


معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در تشریح تقویت نظارت هوشمند به عنوان یکی دیگر از اولویت‌های رگولاتوری اظهارداشت: بخش نظارت رگولاتوری باید با ایجاد سامانه‌های نظارتی هوشمند در راستای صیانت مطلوب‌تر از حقوق مردم و کاربران حرکت کند.


فلاح جوشقانی موفقیت در پیاده‌سازی این دو اولویت را پیش شرط حرکت به سمت رگولاتوری نسل چهارم عنوان کرد و ادامه داد: تحقق این موضوع نیازمند تلاش و مشارکت همه دست‌اندرکاران در این حوزه، اصلاح مقررات و حذف مقررات زاید و بالابردن کیفیت نظارت در همه بخش‌هاست.


بنابه این گزارش، مراسم تودیع صادق عباسی شاهکوه معاون پیشین بررسیهای فنی و صدور پروانه رگولاتوری و معارفه نسترن محسنی به عنوان سرپرست جدید این معاونت دیروز در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برگزار شد.  


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر