دادوستد ۱۶۹میلیارد سهمی بورس در ۱۸۰ روز معاملاتی

۱۶۹ میلیارد سهم و حق تقدم از ابتدای امسال تاکنون و در مدت ۱۸۰ روز معاملاتی، در بورس اوراق بهادار داد و ستد شد.
کد خبر : ۷۹۳۵۸
تالار شیشه‌ای در یک روز کاری

به گزارش ایبِنا، از ابتدای امسال تاکنون در مدت ۱۸۰ روز معاملاتی تعداد ۱۶۹ میلیارد و ۵۵۲ میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۴۲۷ هزار و ۹۵۹ میلیارد ریال در ۱۰ میلیون و ۸۸۵ هزار و ۴۷۰ دفعه مورد معامله قرار گرفته است.


همچنین بررسی معاملات بازار سهام به تفکیک بازار نشان می دهد در این مدت ۹۶ میلیارد و ۱۸۹ میلیون سهم به ارزش ۲۰۹ هزار و ۳۲۶ میلیارد ریال در ۴ میلیون و ۴۴۹ هزار و ۱۳۵ نوبت در بازار اول؛ ۶۲ میلیارد و ۳۲۶ میلیون سهم به ارزش ۱۴۸ هزار و ۱۴۸ میلیارد ریال در ۶ میلیون و ۳۶۷ هزار و ۹۲۷ نوبت در بازار دوم؛ ۵۹ میلیون سهم به ارزش ۵۹ هزار و ۸۰ میلیارد ریال در ۱۶ هزار و ۳۶۰ نوبت در بازار بدهی؛ ۹ میلیارد و ۹۴۷ میلیون سهم به ارزش ۵۸۲ میلیارد ریال در ۱۹۷۱ نوبت در بازار مشتقه و ۱۰۳۱ میلیون واحد از صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش ۱۰ هزار و ۷۳۵ میلیارد ریال در ۵۰ هزار و ۷۷ نوبت مورد معامله قرار گرفته است.


این گزارش می افزاید: شاخص کل نیز که معاملات امسال بورس را از ارتفاع ۷۷ هزار و ۲۳۰ واحد آغاز کرده است تاکنون با ۱۸ هزار و ۲۷۹ واحد افزایش معادل ۲۳.۷ درصد رشد را به ثبت رسانده و به ارتفاع ۹۵ هزار و ۵۰۸ واحد رسیده است. شاخص بازار اول نیز در این مدت با ۱۳ هزار و ۶۵۸ واحد رشد و شاخص بازار دوم با ۴۵ هزار و ۱۲۰ واحد افزایش مواجه شده اند.


برچسب ها: بورس حق تقدم
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر