17 دی 1396 - 16:02

سامانه خدمات بانکی نابینایان در بانک سینا راه‌اندازی شد

در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی و مناسب سازی خدمات بانکی، سامانه خدمت بانکی ویژه نابینایان و کم بینایان به طور همزمان در دو شعبه شهید بهشتی و شهید مطهری بانک سینا به بهره برداری رسید.
کد خبر : ۸۰۱۱۱
سامانه نابینایان بانک سینا

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک سینا، در مراسمی که روز یکشنبه ۱۷ دی ماه با حضور جمعی از مدیران این بانک و همچنین مسئولان انجمن نابینایان کشور، سازمان بهزیستی کشور و جمعی از روشندلان برگزار شد، سامانه خدمات بانکی نابینایان و کم بینایان به بهره برداری رسید.


در ابتدای مراسم، آقای مهرابی مدیر شعب و بازاریابی بانک سینا، ضمن ابراز خرسندی از راه اندازی این سامانه در شعب این بانک، ابراز امیدواری کرد همانگونه که بانک سینا خدمات بانکی متنوع و پیشرفته ای را به عموم هموطنان ارائه می نماید، با توسعه و افزایش تعداد باجه های ویژه نیز بتواند خدماتی در شأن و شایسته  به روشندلان عزیز ارائه دهد.


در ادامه آقای مهندس جمالی مدیرعامل انجمن نابینایان کشور هم ضمن قدردانی از مسئولان بانک سینا، گفت: هدف از راه اندازی این سامانه، استفاده راحت و آسان نابینایان از خدمات بانکی بدون نیاز به حضور همراه است و امیدواریم سامانه مذکور پاسخگوی نیاز این عزیزان باشد و همانطور که اکنون این سامانه در ۱۳ بانک عملیاتی شده، به زودی شاهد راه اندازی سامانه اینترنت بانک و موبایل بانک ویژه روشندلان عزیز باشیم.


آقای صادقپور مدیرعامل شرکت پکتوس و مجری این سامانه هم طی سخنانی ضمن تشریح عملکرد سامانه، گفت: این سامانه در حد قابل قبولی می تواند پاسخگوی نیاز عزیزان روشندل کشور در زمینه خدمات بانکی شامل افتتاح حساب، انتقال وجه و سایر خدمات مورد نیاز باشد.


در ادامه مراسم باجه مخصوص نابینایان در شعبه شهید بهشتی بانک سینا به دست رئیس انجمن نابینایان کشور افتتاح شد و یکی از روشندلان به صورت نمادین با استفاده از دستگاه، افتتاح حساب کرد. این سامانه به صورتی طراحی شده است که فرد نابینا با استفاده از یک دستیار صوتی و دستگاه برجسته نگار دارای صفحه کلید و نمایشگر بریل، می تواند فرم های بانکی را تکمیل کند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر