09 بهمن 1396 - 15:27

تشکیل دو کارگروه تخصصی در اتاق تعاون تصویب شد

نشست مشترک کمیسیون‌های بازار سرمایه، بانک و بیمه و بهبود فضای کسب و کار با حضور اعضای دو کمیسیون برگزار و تشکیل ۲ کارگروه مصوب شد.
کد خبر : ۸۱۲۷۴
نشست

به گزارش ایبِنا، نشست مشترک کمیسیون های بازارسرمایه، بانک و بیمه و بهبود فضای کسب و کار با هدف پیگیری اجرایی شدن تفاهم نامه فی ما بین اتاق تعاون ایران و سازمان سرمایه گذاری همچنین استفاده از ظرفیت بخش تعاون در اجرایی شدن طرح توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری با حضور نمایندگان اتاق های تعاون برگزار شد.


به گفته داریوش پاک بین، رییس کمیسیون بازارسرمایه، بانک و بیمه، تشکیل دو کارگروه در حوزه اشتغال تعاونی ها به گونه ای که با بررسی و کارشناسی شکل هدفمند از یک نوع تعاونی، همچنین تشکیل کارگروه در راستای بررسی راه های تامین مالی از طریق تعاونی ها و آسیب شناسی تعاونی های اعتبار  در این کمیسیون مصوب شد.


وی در تشریح اهداف تشکیل کارگروه راه های تامین مالی از طریق تعاونی ها، ابراز داشت: بخش تعاون به میزان  ۱۵ درصد از بازار پولی و مالی کشور سهم دارد، این کارگروه در راستای بررسی و آسیب شناسی تعاونی های اعتبار قبل می پردازد.


همچنین بررسی روش های حجم آوری پول، بررسی و هماهنگی سیاست ها با  بانک مرکزی در قالب یک چارت تهیه و به بانک مرکزی ارائه خواهد شد تا بتوانیم در جهت تحقق سهم ۱۵ درصدی بخش تعاون  از بازار پولی و مالی کشور گام برداریم.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر