شفاف سازی صورت های مالی ۹ ماهه بانک سینا

بانک سینا اطلاعات و صورت‌های مالی ۹ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۹۶ را حسابرسی نشده و با سرمایه معادل ۱۰ هزار میلیارد ریال منتشر کرد.
کد خبر : ۸۱۶۰۷
بانک سینا

به گزارش ایبِنا، شرکت بانک سینا با انتشار صورت های مالی ۹ ماهه سال جاری خود اعلام کرد در دوره یاد شده مبلغ یک هزار و ۲۴ میلیارد و ۶۳۹ میلیون ریال سود خالص کسب کرده که بر این اساس مبلغ ۱۰۲ ریال سود به ازای هر سهم محقق شده و در مقایسه با دوره مشابه سال مالی قبل معادل ۱۸ درصد کاهش مشاهده می شود.


آخرین اطلاعات مالی


این گزارش می افزاید: بر اساس اطلاعات تارنمای TSETMC در حال حاضر نماد معاملاتی شرکت بانک سینا که با نماد «وسینا» در بازار اول (تابلوی فرعی) بورس فعال است، باز و هیچ گره معاملاتی برای آن وجود ندارد.


همچنین آخرین وضعیت این شرکت در بازار سهام نیز نشان می دهد «P/E» سهام این شرکت بانکی ۹.۳۳ مرتبه و «EPS» آن نیز ۱۰۹ ریال در آخرین صورت های مالی درج شده است.


سهامداران عمده


افزون بر این بر اساس گزارش ایبِنا، پنج سهامدار عمده بانک سینا، شامل «بنیادمستضعفان با ۶۳.۰۸۰ درصد، موسسه بنیادعلوی با ۷.۷۹۰ درصد، سرمایه گذاری اهداف ۶.۹۹۰ درصد، سرمایه گذاری سینا با ۶.۰۷۰ درصد و صندوق سرمایه گذاری با ۱.۹۵۰ درصد» است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر