کشف قیمت «اخزا۶۱۴» در فرابورس

معاملات فرابورس در روز میانی بهمن‌ماه با خرید و فروش ۳۸۸ میلیون ورقه به ارزش یک‌هزار و ۸۰۹ میلیارد ریال ادامه یافت که این میزان دادوستد در ۴۷ هزار دفعه رقم خورد.
کد خبر : ۸۱۶۱۲
فرابورس

به گزارش ایبِنا، در جریان معاملات امروز یکشنبه ۱۵ بهمن‌ماه شاخص کل فرابورس نیز پس از افت روز گذشته رشد ۲.۸ واحدی را تجربه کرد و در ارتفاع ۱۰۸۵ واحدی ایستاد. نمادهای «مارون»، «سمگا»، «هرمز» و «وهور» در حالی بیشترین تاثیر مثبت را بر آیفکس به جا گذاشتند که در سمت مقابل نمادهای «ارفع»، «دماوند» و «بمپنا» تا سطح ۰.۷ واحد تاثیر منفی بر این نماگر داشتند.


بازار اول و دوم


در مجموع دو بازار اول و دوم نیز سهامداران بیش از ۱۳۹ میلیون سهم به ارزش ۳۶۹ میلیارد ریال را دادوستد کردند و نماد «سمگا» بیشترین حجم و ارزش معاملات را در اختیار گرفت. در همین حال در مجموع سه تابلو معاملاتی بازار پایه نیز ۲۳۶ میلیون سهم به ارزش ۲۳۶ میلیارد ریال توسط سهامداران خرید و فروش شد.


همچنین در جریان بازار امروز همچنین شاهد بازگشایی نمادهای «پخش»، «بالاس» و «وگستر» بودیم ضمن آنکه در بازار اوراق با درآمد ثابت نیز نماد «اخزا۶۱۴» مربوط به بودجه سال ۹۶ عرضه و هر ورقه از آن حدود ۷۴۱ هزار ریال کشف قیمت شد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر