ساختمان وزارت نیرو تحت پوشش بیمه دانا است

ساختمان اداری شرکت تولید نیروی برق حرارتی وزارت نیرو که از روز گذشته دچار حریق شده و احتمال ریزش آن وجود دارد، تحت پوشش شرکت بیمه دانا است.
کد خبر : ۸۱۷۳۷
وزارت نیرو

به گزارش خبرنگار ایبِنا، ساختمان اداری شرکت تولید نیروی برق حرارتی ساعت ۱۰ صبح روز گذشته دچار حریق شد. به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی، طبقه منفی چهار این ساختمان که محل بایگانی اسناد بوده است، دچار حریق می شود و این حریق همچنان ادامه دارد.


با وجود تلاش های ۲۴ ساعت گذشته نیروهای آتش نشانی، این آتش سوزی همچنان ادامه دارد و محمدعلی نجفی شهردار تهران نیز صبح امروز برای بررسی شرایط این ساختمان در محل حاضر شده است.


بیژن صادق نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه دانا گفت: ساختمان وزارت نیرو که از روز گذشته دچار حریق شده است تحت پوشش بیمه دانا است.


صادق افزود: مسئولان و کارشناسان ارزیاب خسارت این شرکت در محل آتش‌سوزی حضور دارند و در صدد هستند پس از فراهم شدن شرایط با بررسی کارشناسی اقدامات لازم را جهت تسریع در ارزیابی بموقع و پرداخت خسارت به بیمه گذار به عمل آورند.


وی در ادامه اضافه کرد: با توجه به گستردگی حریق و زمان‌بر بودن اطفاء آن توسط نیروهای زحمتکش آتش‌نشانی، این شرکت آمادگی خود را به منظور ایفای تعهدات حداکثری اعلام می‌کند.


شهردار تهران که در محل حاضر شده گفته است ترک خوردگی در دیوارهای ساختمان مشاهده می شود و احتمال نشست یا تخریب ساختمان وزارت نیرو هم وجود دارد.


برچسب ها: بیمه بیمه دانا
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر