25 اسفند 1396 - 13:00
با بازگشایی دو نماد بانکی صورت گرفت؛

دادوستد ۲۹.۴ میلیارد تومان سهام بانک‌های صادرات و پارسیان

دو بانک صادرات و پارسیان در جریان معاملات آخرین چهارشنبه سال جاری، به بورس بازگشتند و ۲۹.۴ میلیارد تومان سهام این دو بانک پس از بازگشایی دادوستد شد.
کد خبر : ۸۳۶۱۳
پارسیان و صادرات

به گزارش ایبِنا، سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام کرده بود در صورت انتشار صورت های مالی حسابرسی شده در سامانه کدال، برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه و رعایت کامل مفاد دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار، نماد معاملاتی بانک ها بازگشایی می شود.


بر این اساس در آخرین روزهای سال ۹۶ سازمان بورس و اوراق بهادار با اعلام مواضع و نکات مهم در مورد صورت های مالی بانک صادرات و پارسیان ، این دو نماد بانکی را بازگشایی کرد تا علاوه بر رضایت عمومی، شاهد پویایی و نقدشوندگی در این دو نماد باشیم.


"وبصادر" در معاملات روز چهارشنبه به قیمت ۵۱ تومانی در هر سهم رسید و در این بازگشایی، بیش از ۴۶۹ میلیون سهم به ارزش ۲۳.۹ میلیارد تومان داد و ستد شد.


آمار معاملات بانک پارسیان هم نشان می دهد بیش از ۵۴ میلیون سهم آن به ارزش ۵.۵ میلیارد تومان معامله شد.


یادآور می شود پیش از این شاپور محمدی رییس سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام کرده بود ‌بسته بودن نماد بانک ها به دلیل نبود اطلاعات مالی است و سازمان بورس به صورت مستمر تا بازگشایی نمادها پیگیر این موضوع خواهد بود.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر