19 خرداد 1397 - 15:00

بازگشایی شش نماد در فرابورس

بازگشایی شش نماد در بازارهای اول، دوم و پایه فرابورس روز جاری انجام شد.
کد خبر : ۸۶۸۷۹
فرابورس ایران - کراپ‌شده

به گزارش ایبِنا، معاملات فرابورس در اولین روز کاری هفته در حالی پایان یافت که شاخص کل فرابورس با بیش از ۴ واحد کاهش در ارتفاع بالاتر از ۱۱۰۷ واحدی ایستاد و حجم معاملات در بازارهای نُه‌گانه نزدیک به ۲۹۸ میلیون ورقه و ارزش آن نیز به بیش از یک هزار و ۶۹۶ میلیارد ریال رسید.


بر اساس این گزارش، در مجموع بازارهای اول و دوم فرابورس شاهد جابه‌جایی ۱۷۹ میلیون و ۶۷۰ هزار سهم به ارزش نزدیک به ۳۴۰ میلیارد ریال بودیم که در این میان نماد «هرمز» با نزدیک به ۴۱ میلیارد ریال ارزش و نماد «ذوب» با نزدیک به ۲۷ میلیون جابه‌جایی سهم، به ترتیب بیشترین ارزش و حجم معاملاتی را در مجموع بازارهای اول و دوم به خود اختصاص دادند. از سویی دیگر، نمادهای «ثپردیس»، «کی بی سی» و «حریل» امروز در این دو بازار بازگشایی شدند.


همچنین در روزی که گذشت بیش از ۱۰۸ میلیون سهم به ارزش بیش از ۱۵۱ میلیارد ریال در سه تابلو بازار پایه جابه‌جا و نمادهای «دهدشت»، «کمینا» و «ممسنی» بازگشایی شدند. از سوی دیگر امروز معامله بیش از ۸.۵  میلیون ورقه بهادار متعلق به صندوق‌های قابل معامله (ETF) به ارزش افزون بر ۱۴۸ میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال رقم خورد.


بازار اوراق با درآمد ثابت


همچنین در بازار اوراق با درآمد ثابت نیز بیش از یک میلیون ورقه بهادار با ارزشی بالغ بر یک هزار و ۱۴ میلیارد و ۷۹۰ میلیون ریال دادوستد شد که با تغییر مالکیت بیش از ۳۵۱ هزار ورقه بهادار به ارزش بیش از ۳۱۲ میلیارد ریال، «اخزا۶۰۷» بیشترین حجم و ارزش را در معاملات امروز این بازار به خود اختصاص داد.


تابلو تسهیلات مسکن


نگاهی به معاملات تابلو تسهیلات مسکن نیز نشان می‌دهد امروز بیش از ۶۴.۵ هزار ورقه تسه با ارزشی نزدیک به ۴۲ میلیارد ریال معامله شده است و اوراق تسه آبان ۹۶ با بیشترین حجم و ارزش همچنان در صدر معاملات این تابلو قرار گرفته است.


در میان نمادهای فرابورسی نیز ۳ نماد «ذوب»، «ثتران» و «زاگرس» به ترتیب پُربیننده‌ترین نمادها بودند و نمادهای «مارون» و «زاگرس» در مجموع با بیش از ۴ واحد تاثیر، منفی‌ترین اهرم‌های‌ شاخص کل فرابورس شناخته شدند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر