28 خرداد 1397 - 17:13

عبور آیفکس از مرز ۱۲۰۰ واحد

شاخص کل فرابورس با افزایش بیش از ۱۰ واحدی از مرز ۱۲۰۰ واحد عبور کرد.
کد خبر : ۸۷۲۶۱
فرابورس

به گزارش ایبِنا، در بازار اوراق با درآمد ثابت شاهد عرضه «اخزا۶۲۱» بودیم که قیمت پایانی (میانگین موزون قیت معاملات روزانه در روز گشایش) بیش از ۹۹۶ هزار ریالی توسط حقوقی‌ها برای آن ثبت شد. همچنین در روزی که گذشت بیش از ۱.۵ میلیون ورقه بهادار با ارزشی بالغ بر یک هزار و ۴۲۶ میلیارد ریال در این بازار جابه‌جا شد که «شستا۹۹۱» بیشترین حجم و ارزش را در معاملات امروز این بازار به خود اختصاص داد.


بازارهای اول و دوم


از طرف دیگر در روز جاری بازارهای اول و دوم فرابورس نیز در مجموع شاهد جابه‌جایی بیش از ۷۲۶ میلیون سهم به ارزش بیش از یک هزار و ۱۵۵ میلیارد ریال بودند که نماد «ذوب» با نزدیک به ۵۳۶ میلیون جابه‌جایی سهم و بیش از ۵۹۰ میلیارد ریال ارزش، بیشترین حجم و ارزش معاملاتی را در بازارهای اول و دوم به خود اختصاص داد. همچنین در روزی که گذشت بیش از ۲۸۲ میلیون سهم به ارزش نزدیک به ۳۶۵ میلیارد ریال در سه تابلو معاملاتی بازار پایه جابه‌جا شد.


تابلو تسهیلات مسکن


امروز معاملات در تابلو تسهیلات مسکن هم با تغییر مالکیت بیش از ۶۹.۵ هزار ورقه تسه با ارزش بیش از ۴۸.۵ میلیارد ریال پیگیری شد و امتیاز تسهیلات مسکن فروردین ۹۷ با بیشترین حجم و ارزش در صدر معاملات این تابلو قرار گرفت.


در میان نمادهای فرابورسی نیز، ۳ نماد «ذوب»، «زاگرس» و «سمگا» به ترتیب پُربیننده‌ترین نمادها بودند و نمادهای «زاگرس» و «مارون» با حدودا ۷ و ۳ واحد تاثیر، به ترتیب مثبت‌ترین و منفی‌ترین اهرم‌های شاخص کل فرابورس شناخته شدند.


همچنین در جریان معاملات امروز در بیش از ۶۸ هزار نوبت معاملاتی، بیش از یک میلیارد ورقه بهادار به ارزش افزون بر سه هزار و ۲۰۹ میلیارد ریال در مجموع بازارهای فرابورس ایران دست به دست شد.


برچسب ها: فرابورس آیفکس
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر