03 مرداد 1397 - 13:57
توسط بانک سپه ،

پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ۲۰ میلیون تومانی به خانواده‌های محروم

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: بانک سپه به ۹۳ درصد تعهدات خود در زمینه پرداخت تسهیلات قرض الحسنه خود اشتغالی به خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد عمل کرده است.
کد خبر : ۸۸۹۵۱
چقازردی

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک سپه، سیدپرویز فتاح در مراسم امضای تفاهم نامه با مدیرعامل بانک سپه ضمن اشاره به همکاری روبه گسترش کمیته امداد با بانک سپه طی سالهای اخیر تصریح کرد: امضای این تفاهم نامه در ادامه روند رو به رشد همکاری‌های دو جانبه بوده و قرار است طبق این تفاهم نامه بانک سپه طی سال جاری حدود ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه خود اشتغالی به خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد پرداخت کند.


وی حداکثر میزان تسهیلات پرداختی به خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد را ۲۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: بانک سپه برای کمک به تسریع و تسهیل خوداتکایی خانواده‌های تحت پوشش این کمیته همکاری‌های لازم را با کمیته امداد داشته است.


رئیس کمیته امداد میزان مطالبات معوق خانواده‌های تسهیلات گیرنده از بانک سپه را بسیار اندک عنوان کرد و اظهار داشت: این مطلب بیانگر تأکید و رعایت مبانی بانکداری بدون ربا در بانک سپه است که می‌تواند الگو برای سایر بانکها باشد.


مهندس فتاح ضمن تأکید بر رابطه مطلوب بین کمیته امداد و بانک سپه تصریح کرد: در سایه این همکاری‌ها طی سالهای اخیر ۲۳ هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد با برخورداری از تسهیلات بانک سپه نه تنها از پوشش این کمیته خارج شده بلکه خود به کارآفرینان و تولیدکنندگان کشور تبدیل شده‌اند.


رئیس کمیته امداد در پایان اظهار داشت: بدون شک رابطه کمیته امداد با توجه به سیاستها و نوع نگاه مدیران بانک سپه با این بانک گسترش معناداری در راستای کمک به فعالیتهای مولد و خانواده‌های کمتر برخوردار پیدا خواهد کرد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر