07 مرداد 1397 - 08:46
توسط بانک قرض الحسنه مهر ایران صورت گرفت:

حمایت از برگزیدگان هجدهمین دوره مسابقات ملی مهارت

بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای تحقق مسئولیت های اجتماعی خود، با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه اشتغال و کارآفرینی از برگزیدگان هجدهمین دوره مسابقات ملی مهارت حمایت می کند.
کد خبر : ۸۹۰۸۷
بانک قرض الحسنه مهر ایران


به گزارش ایبِنا و به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، این بانک به منظور حمایت از نخبگان، اشاعه فرهنگ قرض الحسنه و کمک به توسعه فعالیت های خود اشتغالی و کارآفرینی به ۱۳۱ نفر از استعداد های برتر این دوره از مسابقات که در رده های اول تا سوم قرار دارند تسهیلات قرض الحسنه یکصد میلیون ریالی پرداخت می کند.


مسابقات ملی مهارت با هدف ترویج فرهنگ مهارت آموزی هر سال در سه مرحله شهرستانی، استانی و ملی با حضور نخبگان و استعدادهای برتر مهارتی که عمدتاً جوانان زیر ۲۱ سال هستند، برگزار می شود و برگزیدگان نهایی آن پس از گذراندن اردوهای آمادگی به مسابقات جهانی مهارت اعزام می شود.


در سال جاری مسابقات کشوری با حضور ۴۷۵ نفر از جوانان نخبه و در ۳۳ رشته برگزار شده است که در پایان این رقابت ۴۷ نفر با اخذ امتیازات لازم در رده اول و کسب مدال طلا، ۴۱ نفر در رده دوم و مدال نقره و ۴۳ نفر در رده سوم و مدال برنز قرار گرفته اند.


بانک قرض الحسنه مهر ایران با توجه ویژه به لزوم ترویج آموزش های مهارتی در جامعه به عنوان یکی از عامل های اصلی در رفع معضل بیکاری و کاهش آسیب های اجتماعی و همچنین ترغیب و تشویق این استعدادهای درخشان مهارتی با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به مبلغ یکصدمیلیون ریال در ازای هر نفر، از برگزیدگان این دوره از مسابقات حمایت کرد.




ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها