07 مرداد 1397 - 10:43

امضای تفاهمنامه همکاری میان بانک قرض الحسنه مهر ایران و شورایعالی

............................................................
کد خبر : ۸۹۱۱۰

به گزارش ایبِنا به نقل از دکتر مرتضی اکبری مدیر عامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای حمایت از کالای داخلی و توجه ویژه به موضوع رونق صنعت گردشگری در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با هدف افزایش قدرت خرید از طریق اعطای تسهیلات قرض الحسنه و همچنین ارائه کارت های بانکی با قابلیت خرید از فروشگاهای معرفی شده با دکتر مرتضی بانک مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری – صنعتی و ویژه اقتصادی تفاهمنامه همکاری امضا کرد.


مدت تفاهمنامه


مدت این تفاهم نامه ازتاریخ امضا به مدت سه سال شمسی می باشد که در صورت رضایت و توافق طرفین تمدید می شود.


شرایط همکاری


این تفاهمنامه با هدف توجه به فرهنگ گردشگری و گسترش سفر و همچنین خرید از مناطق آزاد و ویژه اقتصادی صورت گرفته است.


بانک همکاری لازم در قبال اخذ تضامین معتبر و اعتبار لازم برای اجرای طرح را فراهم نماید. این اعتبار به صورت تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد ۴ درصد به متقاضی اعطا خواهد شد که از سوی مجری معرفی می شوند.  متقاضیان استفاده از خدمت و تسهیلات قرض الحسنه بانک، از طرف شرکت های مجری ارائه شده از سوی شورای عالی مناطق آزاد به شعب بانک معرفی می شوند.


این تسهیلات به گونه ای طراحی شده است که صرفا برای هزینه های سفر قابل استفاده می باشد.


بانک نسبت به همکاری لازم در خصوص مهیا نمودن بسترهای فنی و ارتباطی مورد نیاز سمت بانک جهت ارائه سرویس خدمات کارت وضوع این قرارداد اقدام می نماید.


استقرار و نگهداری سامانه های نرم افزاری به منظور مدیریت حساب پذیرندگان و مشتریان و ایجادو ارائه گزارشات عملیاتی و مدیریتی و ارائه سرویس های اطلاعاتی به منظور رصد کردن طرح توسط سایر طرف های اسن تفاهم نامه با توافق بانک و در صورت لزوم با همکاری مجری صورت می گیرد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر